Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #1 Skrevet 29. august 2016 Ønsker å gå ned noen få kilo og starter på ny frisk. Trener 3-4 ganger i uka og er ofte på fjelltur menå det blir noe sjokolade på kvelden og vin i helgene Etter fylte 40 har de siste kiloene limt seg fast... 🙁 Min frokost kl 8.30 bestod av ca 1/4 boks mager Cottage cheese med en kopp blåbær. Lunsj kl 11.30. Salat av ruccula, tomat,paprika, agurk, sukkererter, noen få treninger fetaost, et egg og litt olivenolje .. Anonymous poster hash: 1cc99...ba7
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #2 Skrevet 29. august 2016 Shit. Jeg hadde daua klokken 10 med så lite mat. Jeg har spist: middels porsjon med havregryn og melk og sukkerfri syltetøy, to små gulrøtter, en banan, en liten klase med druer, chiabatta med reker til lunsj. Pluss en liter med vann og tre kopper kaffe. Er normalvektig, bmi 21. Trener 3 ganger i uken og er snart førti år. Anonymous poster hash: 8f597...af0
A_87 Skrevet 29. august 2016 #3 Skrevet 29. august 2016 Frokost: smoothie av banan,avokado,kokosmelk og eggeplomme. Lunsj: kjøttsuppe (rester) og mango til dessert. Mellommåltid : hjemmelaget energibaran, noen ruter mørk sjokolade og litt mango. Middag blir reinskavgryte og litt mørk sjokolade til dessert. Da holder jeg meg mett og god og spiser ikke før frokost i morgen tidlig. Har funnet ett kosthold som gjør at jeg ikke blir fysen / får blodsukkersvingninger / "går i kjeller" av sult, noe jeg gjorde før da jeg spiste mye karbohydrater.
A_87 Skrevet 29. august 2016 #5 Skrevet 29. august 2016 Jeg er normalvektig og trener i snitt 3 ganger i uke for øvrig
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #6 Skrevet 29. august 2016 Spist en brødskive med ost. Jeg er fæl å glemme å spise... Derfor har jeg lagt på meg 😔 Anonymous poster hash: db208...f60
Elisun Skrevet 29. august 2016 #7 Skrevet 29. august 2016 Har spist 1begee blåbær 0% yoplait til frokost 3maiskaker med koktskinke og norvegia lettere hvitost med paprika til lunsj 2maiskaker med samme pålegg som oppenfor Dette er tilsammen 241 kcal Så var det middag, og da spiste vi på en "indisk" restaurant til en bekjent. Så det ble 2 små vårruller mes litt salat, og en liten rett med litt ris og redcurry med kylling og grønnsker. Aner ikke kcal menden der. Men sikkert en del..
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #8 Skrevet 29. august 2016 Jeg har spist 2 karbonader, litt gulrot, potetmos og fløtesaus. Og en suppeskål med potetgull 🙈 Anonymous poster hash: 54269...509
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #9 Skrevet 29. august 2016 Jeg har spist en middels porsjon makaroni med ostesaus, sprøstekt bacon(5 skiver), fem cherrytomater og to stenger med stangselleri. Hadde ikke tid til mat på jobb i dag så har blitt med middagen. Skal spise et par skiver med leverpostei til kvelds. Er ca 15kg overvektig. Anonymous poster hash: e03cb...27d
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #10 Skrevet 29. august 2016 har til nå drukket tre kopper kaffe, og to kopper grønn te + spist 3 brokkolibiter og en gulrot. Går på 5:2-dietten og i dag er fastedag :/ Anonymous poster hash: 373cf...a2d
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #11 Skrevet 29. august 2016 Frokost: 0,0 yoghurt m/2 ts. havregryn. Lunsj: Havregrynslunsj + litt ananas Middag: orket bare noen ss. ris Kveldsmat: 2 skiver m/gulost 2 ruter mørk sjokolade. Anonymous poster hash: 76866...769
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 29. august 2016 #12 Skrevet 29. august 2016 Frok: havrefras med ekstra lett melk, banan, blåbær og rosiner Mellom: Halv banan og 10 Mandler Lunsj: 2 havreknekkebrød med avokado og Kalkunpålegg + 1 egg. Plomme til dessert (altså frukten, ikke til egget ) Mel 2: 1grov skive m/leverpostei og 1 gulrot Middag: 2 grove fiskekaker med 2 små poteter, gulrot og hvit saus Kvelds: 1 grovt hjemmelaga rundstykke med spekeskinke og 1 yoplait 0% Og nå spiser jeg litt smågodt Skulle lissom ikke det i dag! Skal og vil få vekk søtsuget, men mandager er noe dritt! Ca 25 i BMI og er 35 år Trener 2-4 ganger i uka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå