Gå til innhold

Hva er dette? Bilde

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med ujevne mellomrom får jeg en slik tørr kløende flekk på nøyaktig samme plass på fingeren. Klør og hender at det sprekker opp. Så blir det borte og så kommer det tilbake etter en stund.

Anonymous poster hash: df4a5...fad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

post-42-0-75344500-1472464539_thumb.jpeg

Skrevet

Psoriasis.

Anonymous poster hash: a42c6...cda

Skrevet

Psoriasis. Anonymous poster hash: a42c6...cda

Går det an å ha det kun på ett lite pkt på kroppen?

Skrevet

Jeg får av og til slikt,fant ut at jeg fikk det av å bruke fingeren til å ta ned hælen I sko. (Altså fingeren mellom sko og hæler slik som skoskje )

Anonymous poster hash: 5eddb...5fd

Skrevet

Jeg får av og til slikt,fant ut at jeg fikk det av å bruke fingeren til å ta ned hælen I sko. (Altså fingeren mellom sko og hæler slik som skoskje )

Anonymous poster hash: 5eddb...5fd

Ikke slitasje dette, har ikke brukt sko på mange mnd, bare åpne sandaler.. Ikke noe annet som skulle slite akkurat der heller. Klør veldig.

Skrevet

Atopisk eksem tipper jeg, det kan komme i flekker på den måten og klør veldig.

Jeg har det legen kaller atopisk hud, altså litt sensitiv, også får jeg litt eksem på fingrene innimellom. Kjøper mildison (mild kortisonkrem uten resept) og vips blir det borte

Anonymous poster hash: accad...e06

Skrevet

En type eksem - muligens kontakteksem.

Skrevet

Går det an å ha det kun på ett lite pkt på kroppen?

Jeg har psoriasis. Kommer på samme sted på hendene (fire flekker) ett i nakken og tre på føtter.

Umulig å si hva du har da men det er vanlig at det kommer på samme sted.

Anonymous poster hash: a42c6...cda

Skrevet

Jeg har atopisk eksem som dukker opp innimellom - samme sted hver gang, enten inni håndflata eller mellom fingrene. Kommer ofte hvis jeg vasker hendene spesielt mye (for eksempel når jeg har sykt barn) eller hvis det er kaldt ute/tørr luft. Og det klør/svir! Gå til legen, jeg fikk kortisonsalve som virker bra.

Anonymous poster hash: 4d8cb...6ce
Skrevet

Jeg får slike utslett når jeg spiser hvetemel. Klør noe forferdelig en periode. Om jeg ikke spiser mer hvete så går det bort. Kommer tilbake når jeg får i meg hvete igjen. Kommer tilbake på samme stedet hver gang.

Anonymous poster hash: a54c4...bca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...