Gå til innhold

PayPal igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg som spurte her i går ang oppgjør via paypal ved salg mellom privatpersoner. Takker for hjelp, greide å sende faktura og fikk tydeligvis pengene. Fikk hvertfall Mail fra paypal om at kunden hadde betalt det vi var enig om.

Spørsmål 1: Når jeg logger inn på min paypal, står det at vedkommende har betalt et beløp som er litt lavere enn det som står i mailen. Det er et rart beløp med desimaler. Dette skjønner jeg ikke.

Spørsmål 2 (dere må virkelig unnskylde hvis dette er veldig dumt, men jeg er helt grønn her)

Føler meg litt som Fleksnes nå, men: hvor er pengene? Forstår jo at de er på paypal- kontoen, men hvordan skal jeg bruke de/ få de over på lønnskontoen min?

Hilsen Blondie

Anonymous poster hash: 0f8f9...a24

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt

Skrevet

Nytt dytt

Skrevet

Forklaringen på beløpet kan være at paypal stikker av med en liten del som et gebyr. Jeg får alltid pengene mine rett inn på kontoen min, så jeg vet ikke hvorfor du ikke får det.

Skrevet

Takk for svar!

Rart at pengene ikke kommer inn på den kontoen som er tilknyttet paypal- kontoen.

Skrevet

Paypal vil helst at du lar pengene ligge hos dem :) De tar et gebyr for salgstransaksjoner men ikke mellom familie og venner som bor i samme land. 

Hvis paypal er koblet opp til bankkontoen din så er det veldig enkelt. 

På venstre side der hvor du ser summen så skal det være en tekstet link ovenfor + en som beskrives om overføring til konto under summen. Ignorer den som er under- den bruker lengre tid som regel! Trykk på linken for den er raskest, og best gjemt, for overføringer til kontoen. Klikk på alternativene som foreslår overføringer til konto, hvor mye osv. Avhengig av banken og hvilken avtale Paypal har med de så kan det gå på minutet eller ta et par tre dager. Mulig at min paypal side er annerledes men det er ihvertfall hvordan jeg overfører pengene fra paypal :)

Anonymous poster hash: 10604...e59
Skrevet

Takker for utfyllende svar. Kommer hvertfall ikke til å bruke paypal ved salg lenger.

Taper penger på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...