Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #1 Skrevet 29. august 2016 Og det er så skummelt! Er redd det blir dyrt. Er første gang jeg skal ha den på verksted, kjøpte den i fjor. Før det hadde jeg en 93-modell som faren min pleide å fikse med deler fra høggeri osv. Nå har jeg en 2005 modell som må på verksted. Er alenemor nå, og har da ikke råd til dette. Oææææ 😣 Anonymous poster hash: 2e191...b2f
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #2 Skrevet 29. august 2016 Hva er det som er problemet da? Verksted er ofte litt dyrt. Anonymous poster hash: 0b8bb...86d
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #3 Skrevet 29. august 2016 Og det er så skummelt! Er redd det blir dyrt. Er første gang jeg skal ha den på verksted, kjøpte den i fjor. Før det hadde jeg en 93-modell som faren min pleide å fikse med deler fra høggeri osv. Nå har jeg en 2005 modell som må på verksted. Er alenemor nå, og har da ikke råd til dette. Oææææ 😣 Anonymous poster hash: 2e191...b2f Jeg skal skifte olje i dag. 2500,- 😨 Anonymous poster hash: 26744...687
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #4 Skrevet 29. august 2016 Men vet du hva som er galt da? Det går an å få et prisoverslag, også sammenligne andre steder. merkeverksted er svindyrt. Hvis det er det du bruker hadde jeg vurdert å gå over til noe annet, mekonomen f.eks. Du MÅ ikke fikse de feilene de finner på det verkstedet. Og om ikke annet er avtalt på forhånd har de ikke lov til å fikse for mange tusen uten å spørre deg først heller. Men har du bedt de fikse alt, så skjønner jeg angsten for regninga. Men da har du lært til neste gang, bli enige om pris først. Anonymous poster hash: 19e17...400
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #5 Skrevet 29. august 2016 Da har jeg fått tilbake bilen. Timen i dag var kun for feilsøk ja, og den ble bare 400, var på Mekonomen. De fant feilen og selve delen som må skiftes er nesten 5000, og så kommer arbeidet oppå der igjen. Fikk utskrift og skal gå igang og undersøke hvordan jeg skal få gjort dette billigst mulig. Anonymous poster hash: 2e191...b2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå