Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #1 Skrevet 29. august 2016 Føles som om hjertet mitt gallopperer inni brystet på meg til tider, og at det "kommer opp i halsen". Har tidligere hatt "hjertet i halsen", men da kun korte øyeblikk og ikke så ofte, men siste uken har det vært helt voldsomt. Føles nesten som om jeg ikke får puste skikkelig når det holder på, og kjennes ut som om det trykker i hodet. Noen som vet hva det kan komme av? Kan det være farlig på noen måte / bør jeg være obs på noe? Anonymous poster hash: 2afca...efe
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #2 Skrevet 29. august 2016 Er du gravid? Da er det ganske vanlig. Ellers så er det mange som får det når de stresser for mye. Eller du kan mangle magnesium. Google magnesiummangel og se om de andre symptomene passer. Det er uansett vanskelig å ta for mye av, så du kan jo prøve med tilskudd. Varer det mer enn noen uker ville jeg gått til lege. Anonymous poster hash: 6f4c4...05a
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #3 Skrevet 29. august 2016 Er du gravid? Da er det ganske vanlig. Ellers så er det mange som får det når de stresser for mye. Eller du kan mangle magnesium. Google magnesiummangel og se om de andre symptomene passer. Det er uansett vanskelig å ta for mye av, så du kan jo prøve med tilskudd. Varer det mer enn noen uker ville jeg gått til lege. Anonymous poster hash: 6f4c4...05a Nei, er nok ikke gravid. Bruker spiral og er rimelig sikker på at det ikke har skjedd et "uhell" her Føler meg absolutt ikke superstressa heller, har virkelig hatt verre stressperioder hvor jeg ikke har merket noe til dette, så tviler på det kan være det...med mindre kroppen kan si i fra om stress jeg ikke helt er klar over selv, hvis du skjønner Må google magnesiummangel, takk for tips. Anonymous poster hash: 2afca...efe
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #4 Skrevet 29. august 2016 Googlet magnesiummangel nå, og jeg har i grunn ingen andre symptomer på det + at jeg spiser mye av de tingene man for opp som rikt på magnesium, så da er det nok ikke det... Anonymous poster hash: 2afca...efe
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #5 Skrevet 29. august 2016 Har du sjekket stoffskifte? Hjertebank er et av symptomene for høyt stoffskifte Anonymous poster hash: 60fa6...0a8
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #6 Skrevet 29. august 2016 Sjekk stoffskiftet, jeg hadde 150 I puls og enormt med hjernen da jeg sank sammen på en butikk. Fant ut jeg hadde fått Graves etter svangerskap Anonymous poster hash: 15980...f1e
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #7 Skrevet 29. august 2016 Nei, ikke sjekket stoffskiftet. Er det andre symptomer der jeg bør være obs på? Anonymous poster hash: 2afca...efe
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #8 Skrevet 29. august 2016 Stoffskifte ja Anonymous poster hash: 8e04a...4e6
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #9 Skrevet 29. august 2016 Ja, har googlet det litt nå, og tror jeg må få sjekket det ut - takk for tips! Anonymous poster hash: 2afca...efe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå