Gå til innhold

Hadde ubeskyttet sex i går

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha eggløsning om 11 dager hvis kroppen gjør som den skal. I mitt nyligste svangerskap kjente jeg at jeg ble gravid, jeg fikk en stikkende smerte 1-2 dager etter sex. Og det viste seg at nettopp den dagen stemte ift termin og ul (eggl tulla den mnd og jeg ble satt tilbake 14 dager fra menstermin, noe som stemte akkurat ift den dagen vi hadde sex og festesmerten jeg kjente).

Jeg er jo litt spent nå, på om jeg blir svanger eller ikke. Kjenner meg rar idag, men jeg er forkjøla så er vel bare derfor? Jeg skal ikke ha eggløsning nå altså og jeg har nettopp hatt mensen. Derfor vi "tok en sjanse" og hadde ubeskyttet sex for en gangs skyld.

Men det er vel heller lite sannsynlig med graviditet? Sist mens var 20-21/8/16. Forventer neste mens 24.9.16

Anonymous poster hash: 6bc1b...fee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er umulig å vite.

Sex kan alltid bli graviditet hvis begge er fertile. Men sjansen i ditt tilfelle er jo liten. Det er uansett umulig å si nå. Du får ta en test om mensen uteblir

Anonymous poster hash: 16800...d67

Skrevet

Det er umulig å vite.

Sex kan alltid bli graviditet hvis begge er fertile. Men sjansen i ditt tilfelle er jo liten. Det er uansett umulig å si nå. Du får ta en test om mensen uteblir

Anonymous poster hash: 16800...d67

Det er "umulig å si", ja, men det er jo noe som heter generelt sett og "ofte" :) Sjansen er jo ganske liten, da.. slik jeg forstår det.

Anonymous poster hash: 6bc1b...fee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...