Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #1 Skrevet 29. august 2016 Har en man som ikke takler familielivet. Barnet er nå 2 år og han virker deprimert. Han ser ikke noe positivt med å stå opp om morningen. Han er negativ til alt, spesielt barnet. Dette har pågått over lang tid. Jeg har sagt han burde oppsøke hjelp, men det gjør han ikke. Hva kan jeg gjøre? Siste jeg ønsker er å gå fra han. Men det livet vi lever nå er jeg på vei til å bli syk også. Noen som har opplevd noe lignende? Noen råd? Anonymous poster hash: 97178...722
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #2 Skrevet 29. august 2016 Jeg synes nesten det virker litt alvorlig at han er negativ til barnet, selvom jeg ikke vet hva du legger i det. Er han glad i barnet sitt? Jeg har ikke opplevd lignende, men jeg vil tro det vil hjelpe at DU skaffer deg hjelp, selvom han ikke vil. Kanskje du får noen gode råd? Familievernkontoret har en masse gratis kurs og hjelp å tilby. Det må være vanskelig. Lykke til Anonymous poster hash: 6fb48...b81
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #3 Skrevet 29. august 2016 Når du er blitt mor har du ett ANSVAR for livet til ett lite barn. Dette barnet vil merke hans negative innstilling og i værste fall få varige mén... Så, enten hjelp til han eller så må du gå fra han. FOR BARNETS BESTE! Anonymous poster hash: 6bc19...4b2
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #4 Skrevet 29. august 2016 Jeg synes nesten det virker litt alvorlig at han er negativ til barnet, selvom jeg ikke vet hva du legger i det. Er han glad i barnet sitt? Jeg har ikke opplevd lignende, men jeg vil tro det vil hjelpe at DU skaffer deg hjelp, selvom han ikke vil. Kanskje du får noen gode råd? Familievernkontoret har en masse gratis kurs og hjelp å tilby. Det må være vanskelig. Lykke til Anonymous poster hash: 6fb48...b81 Han er glad i barnet sitt. Men ofte når han er i "humøret" så vil han ikke være med barnet. Sier at barnet skal gå vekk, "ikke vær så slitsom" osv… Virkelig ikke bra Anonymous poster hash: 97178...722
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #5 Skrevet 29. august 2016 Tror ikke du kommer unna å stille ultimatum. Si du støtter han, at du kan bli med til lege eller evt snakke med legen hans på forhånd så han/hun vet hva det handler om (sitter langt inne hos mange å bestille time, gå inn til legen og si "Jeg tror jeg er deprimert") Du kan jo også prøve å vinkle det annerledes, si han må bestille time til en helsjekk og fortelle legen at han er så lav på energi, alt er et ork og han er negativ til alt så han må få tatt noen blodprøver. Det kan jo hende han mangler noe, jern, B12-vitamin, D-vitamin e.l Uansett må han til lege og få hjelp om han skal beholde deg og familien sin, det er skadelig for et barn å vokse opp i slike forhold Anonymous poster hash: 1649d...6c9
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #6 Skrevet 29. august 2016 Han er glad i barnet sitt. Men ofte når han er i "humøret" så vil han ikke være med barnet. Sier at barnet skal gå vekk, "ikke vær så slitsom" osv… Virkelig ikke bra Anonymous poster hash: 97178...722 Få ham ut. Gi han ultimatum; han er ute på under to uker ELLER han peller seg i behandling. Å oppføre seg sånn som far er direkte skadelig for et barn! Anonymous poster hash: cbe7d...250
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå