Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #1 Skrevet 29. august 2016 Leser om han faren i en tråd her, hvor barnemor har fått seg en narkolanger til type... Kjenner til ei jeg også. Det sies at ny kjæreste er fratatt all mulighet til omgang med egne barn, men han bor nå med denne moren og hennes barn. Det sies det er narko som er problemet. Han kan jo ha endret seg selvfølgelig, men selv om jeg ikke kjenner sannheten vet jeg politiets aktivitet i området hun bor er blitt større etter han flyttet inn og hun er en som deler ALT på Facebook og det nevnes aldri andre barn enn hennes og venners... At man tørr med barn -og ta sjansen med slike mannfolk! Moren min var dessverre litt lik! Fant seg alltid slike halvkjeltringer med alkoholproblemer. Skal ikke nevne hva jeg synes om det/hu en gang. Er du en av disse mødrene: skjerp deg! Du er mer verdt og barna dine så uendelig mye mer verdt enn du klarer være for de nå tydelig vis!! Anonymous poster hash: cb1b6...207
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #2 Skrevet 29. august 2016 Ser dette ofte gjennom jobben min. "Han har endret seg", "det var ikke rus, men en drittkjærring av en mor som gjør at han ikke ser barna", "han e så søt og snill", "barna elsker ham" osv. Unnskyldninger som perler på en snor..... Og så gjør de det slutt og ikke lenge etterpå finner de seg en ny en av samme kaliber. Sukk! Anonymous poster hash: d39f4...79c
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #3 Skrevet 29. august 2016 Enkelte mødre? Det er nok ett fåtall... Hva med enkelte fedre sier jeg da. Skjønner ikke hvorfor mødre skal få det stempelet bestandig. Blir jo aldri snakket om slike fedre, det er jo "normalt"... Og nei, jeg føler meg ikke berørt av hverken det ene eller andre 😊 Anonymous poster hash: 66ea8...b00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå