Gå til innhold

Erfaring med å bygge ut ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Vi har planer om å bygge ut kjøkkenet og det vil bli ca 7 kvm med utbygging

 

Er det noen som har gjort lignende i lignede størrelse som vil fortelle hva det kostet?

Eneste jeg finner om på nettet er de som har bygd over 30 kvm så var litt dårlig grunnlag å sammenligne :)

 

Anonymous poster hash: 39c96...493

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok fordi det ikke er vanlig å bygge ut bare 7 m2. Når man først må bygge ut bygger man gjerne mer enn som så, siden en del grunninvesteringer koster likevel.

Skrevet

Er noen år siden vi bygde ut 15 kvm. Vindfang og bod. Vi gjorde det aller meste selv. Kjøpte støpen (blanda ikke selv nei), og fikk hjelp til taket og selvsagt el'en. Det kostet vel rundt 100 000kr, ingenting ekstravagant. Flis i vindfang, mdf på vegger og ny ytterdør.

 

Anonymous poster hash: d7191...6ac

Skrevet

En tommelfingerregel mener jeg skal være 20.000 pr kvm dersom du setter bort alt. Antar ditt kanskje blir enda dyrere da du skal inn med nye rør, dyrt interiør osv osv. Dessuten bygger du veldig lite ut og det er som ei anna her sier antagelig med på å gjøre kvm prisen enda litt høyere

 

Anonymous poster hash: 840a8...193

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...