Gå til innhold

Hvor lenge blør man etter fødsel :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 6 uker siden jeg fødte, og trodde det skulle gå over, men blør fortsatt. Må bytte nattbind hver 2. Time for blør fortsatt ganske kraftig.. Er det noe galt?

Anonymous poster hash: a7409...094

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke godt å si, men du blør lenger og mer enn hva jeg har gjort. Start morgendagen med en tlf til lege eller helsestasjonen, du.

Skrevet

Etter første blødde jeg i 6 uker, ikke like mye hele tiden selvfølgelig. Det var en lang fødsel, måtte sy 10 sting og morkaken var stor og satt fast, måtte dras og klemmes mye for å få den ut. Etter nr to blødde jeg cirka 1 uke (enkel fødel, et sting, liten morkake).

Skrevet

Veldig ulikt fra fødsel til fødsel, første gang blødde jeg i tre dager og andre gang blødde jeg i fire uker. Når jeg endelig sluttet å blø kom mensen, jihaa.

Anonymous poster hash: 27e8f...149

Skrevet

Synes det høres mye ut hvis du blør så mye at du må bytte nattbind hver 2. time. Kan du ha fått tilbake menstruasjon allerede? Du har vel time til 6 ukers kontroll? Hvis ikke ville jeg gått til lege eller gynekolog og få tatt en sjekk. Du må jo bli sluten og slapp hvis du blør såpass mye i 6 uker?

Skrevet

Tror du blør mer enn de fleste. Ville blitt undersøkt i tilfelle det er noen hinnerester for eksempel.

Anonymous poster hash: 9ec04...d67

Skrevet

Etter første fødsel blødde jeg i 12 uker! Men det er visst ikke normalt da. Inntil 6 uker fikk jeg høre andre gang. Så du bør gå til lege, spesielt når du blør så mye.

Anonymous poster hash: 039a9...bc5

Skrevet

Med nr 1 blødde jeg mye nesten i 8 uker uten at noe var galt.

Denne gangen er det nå tre uker siden fødsel og har så og si sluttet å blø. Holder lenge med truseinnlegg nå.

Ville tatt en telefon til lege/helsestasjon for å høre for sikkerhetsskyld. Dersom du ikke har feber, og blodet er normalt i farge og lukt er det sikkert i orden, men greit å ikke ta noen sjanse

Skrevet

De siste par ukene med nr 1 blødde jeg ikke så mye som du beskriver da.

Skrevet

tror det kommer an på person fra person, jeg blødde i 1 uke,men er vel vanlig de 6 første ukene etter

Skrevet

Takk for svar dere. Nei, er ikke mensen fordi da har jeg sinnsykt vondt i korsryggen og fet har jeg ikke nå.

Skrevet

Er 6 uker siden jeg fødte, og trodde det skulle gå over, men blør fortsatt. Må bytte nattbind hver 2. Time for blør fortsatt ganske kraftig.. Er det noe galt?

Etter andremann blødde jeg hvertfall 8 uker. Husker jeg begynte å bli bekymret. Særlig fordi jeg bare blødde 5 dager med førstemann.

Anonymous poster hash: 268f6...39d

Skrevet

Jeg blødde i seks uker. Men ikke i de mengdene. Trengte ikke nattbind de siste ukene, kun bind på dagtid ved bevegelse

Anonymous poster hash: 6ee8b...b75

Skrevet

Blødde seks uker med førstemann, og fem uker med andremann. Andremann blir ni uker neste uke, og mensen kom tilbake i dag. :(

Jeg synes du blør veldig mye HI. Jeg brukte nattbind (og bleier) i de fire første ukene sist, men bare i ca 2,5 uke nå. Det høres vanvittig ut at du fremdeles bruker dette nå, og må bytte så ofte.

Du bør ringe fastlegen i morgen og få en sjekk. Du bør også få tatt blodprøver for å kontrollere jern og blodprosent.

Anonymous poster hash: 6c09a...8a1

Skrevet

Tror jeg bare blødde en drøy uke, maks to. Og da var det ikke mye på slutten... Vanlig bind som jeg skiftet når jeg var på do.

Anonymous poster hash: a27e9...93a

Skrevet

Jeg blødde heftig i 9 uker med første, og moderat i 4 uker med andre. Så trenger ikke være noe galt,men kontakt lege hvis du er stresset rundt det.

Anonymous poster hash: 3903d...bac

Skrevet

5 måneder med første ( kraftig i 2 mnd og mindre/spotting etter hvert, rundt 2 mnd med lillebror

Anonymous poster hash: 7ab87...b27

Skrevet

Jeg har fire barn og alle fire gangene har jeg blødd i 8 uker, så det er normalen for meg. Men det var bare første uken jeg blødde så mye at jeg måtte bruke nattbind. Ble mindre og mindre etter det, hadde bare misfarget Utflod siste uken

Om du blør så mye så lenge må du vel bli slapp og pjusk pga blodapet også? Ville absolutt ringt legen i morgen

Anonymous poster hash: f387f...69d

Skrevet

Jeg blødde i 12 uker med førstemann. Grunnen var nok at det var rester som ikke ble fjernet. Med andremann var jeg til utskrapning og blødde da mye mindre enn med første. Mistet veldig mye blod med første også... de burde sjekket meg en gang til...

Anonymous poster hash: cc44a...9c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...