Gå til innhold

Familie besøk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere plass til begge sidene av familien i besøk? F.eks når barna har bursdag?

Anonymous poster hash: abb95...b79

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Vi er stort sett rundt 20-24 personer.

Anonymous poster hash: a838e...481

Skrevet

Ja. Bruker både stuebord og spisebordet. Står i samme rom. Ekstra stoler rundt stuebordet

Anonymous poster hash: 55769...bab

Skrevet

Selvfølgelig!

Anonymous poster hash: 96800...13c

Skrevet

Hadde nok ikke fått plass til alle sammen nei, men det har ikke vært noe tema enda siden de bor spredd over hele landet.

Anonymous poster hash: 0403f...30f
Skrevet

Nei, ikke om min manns side av familien kom. De er nemlig ti søsken og alle har unger og noen barnebarn.

Når mine unger har bursdag har vi plass til min familie og min ex sin familie. Trangt, men hyggelig. Når min manns barn feirer bursdag har vi vært i huset til moren siden hun har større plass. Neste bursdag må vi nok være her tenker jeg, siden vi har nok størst plass evt eneste med hus. Da blir det trangt, men hyggelig da også.

Anonymous poster hash: 5db62...892

Skrevet

Selvfølgelig!

Pussig kommentar...

Anonymous poster hash: 7e74e...3cb

Skrevet

Ja. Lager langbord med to klaffer på spisestuen pluss et ekstra bord for barna. Fungerer fint, og barna har fortsatt ok plass å leke på. I bursdag for oss voksne setter vi stort sett bare på klaffer på spisebordet og lar noen sitte i sofaen (ofte fordi vi serverer middag i bursdag for barna og det er da greit å sitte ved bordet alle sammen). Er stort sett 15-20 stk.

Skrevet

Vi bor i Oslo på 70 m2, men inviterer alle til selskaper pleier å være rundt 15—20 som møter opp. Går overaskende greit med tanke på plassen. Er det hjerterom, er det husrom!

Anonymous poster hash: 115d7...53e

Skrevet

Ikke sjans. Må dele opp i to feiringer da mannen har stor familie på både mor og fars siden.

Anonymous poster hash: d20ed...f2b

Skrevet

Selvfølgelig!

Selvfølgelig???? Er det mulig?? 😮😳

Anonymous poster hash: f49ac...681

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...