Anonym bruker Skrevet 28. august 2016 #1 Skrevet 28. august 2016 Nakken min er blitt pinnestiv på grunn av mye stress i det siste og mye jobb. Det begynte med at jeg strammet kjevemusklene så jeg ble helt sliten mot slutten av dagen. Prøver å slutte og jeg kjenner at det et blitt litt bedre, men det har forplantet seg videre i nakken min. Jeg kjenner at nakkemusklene strammer seg og jeg har mest lyst til å se opp i taket hele tiden for da strammer det seg ikke. Har dere noen gode tips til hva jeg kan gjøre? Slapper av på sofaen med varmepute på nakken idag, men kjenner ikke at det bedrer seg egentlig 😔 Anonymous poster hash: 1197a...c10
Optatium Skrevet 28. august 2016 #2 Skrevet 28. august 2016 Varme opp og tøye forsiktig, det hjelper for meg.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2016 #4 Skrevet 28. august 2016 Jeg følger denne. Jeg har samme problem, ikke vondt men dønn stiv. Kjeven er stiv, nakke og skuldre. Kan fint snu hodet fra side til side etc. men kjenner at jeg strammer muskulaturen. Jeg har i tillegg fått nedsatt hørsel, da de stramme musklene presser på øregangene. Det er så frustrerende å vite hvor problemet ligger men ikke klare å gjøre noe med det. Jeg "klarer" ikke å slappe godt nok av så det har låst seg helt. Alle tips tas imot med takk, går forøvrig til fysioterapeut og det hjelper men han tør ikke å manipulere nakken for mye da jeg har blitt skikkelig dårlig (svimmel , kvalm) en gang tidligere. Anonymous poster hash: f3998...2f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå