Anonym bruker Skrevet 28. august 2016 #1 Skrevet 28. august 2016 Må snart hente ungen hos barnevakt. 14,5 timer siden siste enhet. Drakk tilsammen: 3 cider, 5 drinker (sterkt blandet med 40% vodka) og en halv flaske vin (6%). Spist en liten burger på festen, og spist nesten 2 ostesmørbrød til frokost. Gikk hjem fra fest, fort gange i 30 min. Skal gå en liten tur nå før jeg kjører... Er 69kg og 170 høy! Tenker dere at det er safe? Anonymous poster hash: 7dd41...ac6
Anonym bruker Skrevet 28. august 2016 #2 Skrevet 28. august 2016 Du kan google promillekalkulator, da får du en viss pekepinn. Men, jeg tror jeg hadde ventet litt selv. Anonymous poster hash: c78a2...975
TPK Skrevet 28. august 2016 #3 Skrevet 28. august 2016 Legg det inn i promillekalkulator. Det spiller ingen rolle hva du har spist eller gått, leveren forbrenner like mye alkohol uansett.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2016 #4 Skrevet 28. august 2016 Regner med at ikke drakk alt dette på under fem min.. kroppen forbrenner ca 0,2 promille i timen fra første drink. Vanlige spørsmål, for folk med god selvinnsikt er, dagen derpå er: Er formen fin? Når sluttet jeg å drikke? Var jeg drita? Føler jeg meg klar til å kjøre bil nå? Svarer du ja på nr en og fire så er man istand til å kjøre bil. Er svarene nei så er man ikke i stand til å kjøre bil. Sluttet du å drikke før to timer siden, vet du jo at det kan være lurt å vente og var du kanon drita så kan det også være lurt å druge litt. Det finnes promillekontroll sett man kan kjøpe selv og teste promillen hvis man er veldig usikker på dette med alkoholinntak og bilkjøring. Anonymous poster hash: 4f879...a2b
Anonym bruker Skrevet 28. august 2016 #5 Skrevet 28. august 2016 Er det noen som enda tror at hva man spiser og hvor mye man rører på seg har innvirkning på forbrenning av alkohol? Anonymous poster hash: e5587...c86
Mamma til 2 søte Skrevet 28. august 2016 #6 Skrevet 28. august 2016 Hvilken vin har 6% alkohol? Skulle gjerne funnet den 🙊
Anonym bruker Skrevet 28. august 2016 #7 Skrevet 28. august 2016 Regner med at ikke drakk alt dette på under fem min.. kroppen forbrenner ca 0,2 promille i timen fra første drink. Vanlige spørsmål, for folk med god selvinnsikt er, dagen derpå er: Er formen fin? Når sluttet jeg å drikke? Var jeg drita? Føler jeg meg klar til å kjøre bil nå? Svarer du ja på nr en og fire så er man istand til å kjøre bil. Er svarene nei så er man ikke i stand til å kjøre bil. Sluttet du å drikke før to timer siden, vet du jo at det kan være lurt å vente og var du kanon drita så kan det også være lurt å druge litt. Det finnes promillekontroll sett man kan kjøpe selv og teste promillen hvis man er veldig usikker på dette med alkoholinntak og bilkjøring. Anonymous poster hash: 4f879...a2b Det der er jo tull. At man føler seg i fin form til å kjøre, betyr IKKE at man ikke har promille Anonymous poster hash: a138f...c1e
Anonym bruker Skrevet 28. august 2016 #8 Skrevet 28. august 2016 Var inne å sjekka på en kalkulator. Usikker på disse drinkene, men jeg hadde faktisk ikke vært kjørbar før natt til mandag pga spriten... Anonymous poster hash: e5587...c86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå