Anonym bruker Skrevet 28. august 2016 #1 Skrevet 28. august 2016 Noen som har vært borti dette? Jeg ble litt stresset, og har ikke turd å bruker AppleID eller nettbanken etterpå... Noen som vet om dette er vanlig. Har aldri opplevd det før.. Anonymous poster hash: 64b44...4d2
Anonym bruker Skrevet 28. august 2016 #2 Skrevet 28. august 2016 Hatt iPhone i mange år nå og aldri opplevd. Nå har ikke jeg kjørt den siste oppdateringen ennå da så kanskje dette er noe nytt. Høres litt suspekt ut ja. Anonymous poster hash: 64719...3f5
Anonym bruker Skrevet 28. august 2016 #3 Skrevet 28. august 2016 Jeg har heller ikke kjørt den siTe oppdateringen😳 Anonymous poster hash: 64b44...4d2
aanonym Skrevet 28. august 2016 #4 Skrevet 28. august 2016 Jeg har tatt dn siste oppdateringen, alt er helt som normalt.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2016 #5 Skrevet 28. august 2016 Jeg måtte bytte etter oppdatering en gang. Anonymous poster hash: 617a1...70e
Anonym bruker Skrevet 28. august 2016 #6 Skrevet 28. august 2016 Jeg måtte bytte en gang, var vel i vår. Tenkte jeg skulle bytte tilbake til mitt vanlige passord igjen da etterhvert. Men det gikk ikke! Plutselig gikk det fra 4 til 6 nummer i kode😡 Anonymous poster hash: bfd4d...3c7
Anonym bruker Skrevet 28. august 2016 #7 Skrevet 28. august 2016 Jeg måtte bytte en gang, var vel i vår. Tenkte jeg skulle bytte tilbake til mitt vanlige passord igjen da etterhvert. Men det gikk ikke! Plutselig gikk det fra 4 til 6 nummer i kode😡 Anonymous poster hash: bfd4d...3c7 Jeg fikk laget ny 4-sifret kode.. Det kom først et varsel om at jeg måtte bytte, som jeg trykket "ikke nå" på, og så fikk jeg ikke gjort noe før jeg hadde byttet.. Anonymous poster hash: 64b44...4d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå