Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #1 Skrevet 27. august 2016 Så en video på fb fra Syria. Gråtende barn snakker til sine døde foreldre som ligger der. Hysteriske og gråtende foreldre som tviholder på sine døde (drepte!!) små barn. Til og med babyer! Filmen var helt forferdelig. En likbleik bitteliten baby som lugger livløs på et bord som de prøver å redde. Stive barnekropper som foreldrene tviholder. 😭😭😭 Livet er urettferdig. Anonymous poster hash: 348e5...e8e
Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #2 Skrevet 27. august 2016 Forferdelig. Men hvorfor tror du at du har hatt angstanfall? Anonymous poster hash: 92129...501
Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #3 Skrevet 27. august 2016 Jeg begynte å hyperventilere og gråte uten stans. Klarte nesten ikke å puste. Var helt forferdelig! Jeg tar det så innover meg. Kjente på alle mulige følelser. Sinne, sorg, lykke... Klarte å summe meg opp etterhvert. Anonymous poster hash: 348e5...e8e
Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #4 Skrevet 27. august 2016 Angstanfall? Høres ut som en helt vanlig reaksjon på en forferdelig opplevelse. Anonymous poster hash: 5ed1e...a52
Gjest Antarctica Skrevet 27. august 2016 #5 Skrevet 27. august 2016 Jeg begynte å hyperventilere og gråte uten stans. Klarte nesten ikke å puste. Var helt forferdelig! Jeg tar det så innover meg. Kjente på alle mulige følelser. Sinne, sorg, lykke... Klarte å summe meg opp etterhvert. Anonymous poster hash: 348e5...e8e Du opplevde en adekvat følelsesmessig reaksjon på noe som var rystende, grimt, tragisk og brutalt. Angst er noe sykelig. Din reaksjon var ikke syk, den var da helt sunn! (Glad jeg ikke så det selv... 😢)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå