Gå til innhold

Tror jeg nettopp fikk et angstanfall


Anbefalte innlegg

Skrevet

Så en video på fb fra Syria. Gråtende barn snakker til sine døde foreldre som ligger der. Hysteriske og gråtende foreldre som tviholder på sine døde (drepte!!) små barn. Til og med babyer! Filmen var helt forferdelig. En likbleik bitteliten baby som lugger livløs på et bord som de prøver å redde. Stive barnekropper som foreldrene tviholder. 😭😭😭

 

Livet er urettferdig.

 

Anonymous poster hash: 348e5...e8e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forferdelig. Men hvorfor tror du at du har hatt angstanfall?



Anonymous poster hash: 92129...501
Skrevet

Jeg begynte å hyperventilere og gråte uten stans. Klarte nesten ikke å puste. Var helt forferdelig! Jeg tar det så innover meg. Kjente på alle mulige følelser. Sinne, sorg, lykke... Klarte å summe meg opp etterhvert.

 

 

 

Anonymous poster hash: 348e5...e8e

Skrevet

Angstanfall? Høres ut som en helt vanlig reaksjon på en forferdelig opplevelse.

 

Anonymous poster hash: 5ed1e...a52

Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg begynte å hyperventilere og gråte uten stans. Klarte nesten ikke å puste. Var helt forferdelig! Jeg tar det så innover meg. Kjente på alle mulige følelser. Sinne, sorg, lykke... Klarte å summe meg opp etterhvert.

 

 

 

Anonymous poster hash: 348e5...e8e

Du opplevde en adekvat følelsesmessig reaksjon på noe som var rystende, grimt, tragisk og brutalt.

 

Angst er noe sykelig. Din reaksjon var ikke syk, den var da helt sunn!

 

(Glad jeg ikke så det selv... 😢)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...