Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #1 Skrevet 27. august 2016 Er jeg for gammel eller er det flere som gremmes over instamødrenes poseringer med baby hvor de viser seg fra sin beste side med fine rumper, puppene og kropp mens de holder baby😉 ja, i stillinger som fremhever dette... Jeg bare tenker hvis jeg hadde kommet over slike bilder av min mor hadde jeg vært så flau! Klarer du å se for deg selv som baby med moren din slik ? 🙈🙈🙈 Anonymous poster hash: b9fbb...113
Anonym bruker Skrevet 28. august 2016 #2 Skrevet 28. august 2016 Veldig enig. Babyen er puppejente og sånt er også unødvendig å skrive om og om igjen. Men mor trenger oppmerksomhet, vettø! Anonymous poster hash: ce5ff...04f
Anonym bruker Skrevet 28. august 2016 #3 Skrevet 28. august 2016 Hvem legger ut sånne bilder? Tror ingen av de jeg følger gjør det... (følger en del mammainstagramere) Anonymous poster hash: 19d46...14c
Anonym bruker Skrevet 28. august 2016 #4 Skrevet 28. august 2016 Har aldri sett slike bilder, men glad for å høre at vi har instapoliti for å sette på plass (eller heller baksnakke) de som oppfører seg slik. Da kanskje jeg slipper å se set også. Mer mom shaming💪🏻👊🏻👍🏻 Anonymous poster hash: 78fd5...db0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå