Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #1 Skrevet 27. august 2016 Treng tips angående urolig matsituasjon. Har tre barn på 2,5 og 6. Det er de to yngste (gutter) som ikke finner roen. Han midterste vil stort sett ha osteskive i mikrobølgovnen eller toast. Har nå en regel om at de får kun slike skiver til ett måltid. Det pleier være en kamp for vil ha det til hvert måltid, men ser at nå godtar han etterkvart andre ting. Men når osteskivene skal lages skal han gjøre det selv, gå fra stolen og starte mikro selv. Blir kjempe sur viss jeg gjør det, og 2 åringen går og ned fra stolen og skal være med. Dersom gutten eter 3 skiver (det pleier han), blir det ganske mange turer opp og ned og måltidet blir veldige uroligt. Tips til å få måltidet roligere? Anonymous poster hash: 9b63d...087
Gjest Antarctica Skrevet 27. august 2016 #2 Skrevet 27. august 2016 Lag alle skivene på én gang på et stort fat og sett fram. Så får de forsyne seg til de blir mette.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #3 Skrevet 27. august 2016 Lag ostesmørbrød i ovnen. Mye bedre og raskere. Anonymous poster hash: da1c8...a9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå