Gå til innhold

Skuffa (bursdag)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde bursdag for 1, 5 mnd siden og har ennå ikke fått en liten opperksomhet fra samboeren min. Ikke kort, ikke gave, ikke vært ute å spist sammen en gang. Han dro å shoppa klær til seg selv her om dagen, men ikke en dritt har kommet min vei.

Han gir meg aldri noe ekstra, og dette var bare dråpen i havet. Jeg er skuffa. 

Anonymous poster hash: 1f471...127
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til sammenligning så kjøpte jeg en xbox og ferietur til han. #drittmann

Skrevet

Det skjønner jeg godt. Har du tatt det opp med han? Gjør det.

Skrevet

" Jeg kan overføre penger, så kan du kjøpe noe sjøl" var svaret. 

Det er jo ikke det det handler om. Driter i penger. Er jo at han bryr seg såpass om meg til å gjøre en innsats som betyr noe.

Gjest Antarctica
Skrevet

Det er jo ikke det det handler om. Driter i penger. Er jo at han bryr seg såpass om meg til å gjøre en innsats som betyr noe.

Det var da veldig lite omtenksomt!

Skrevet

All sympati! Så kjipt!

Det er selvsagt ikke gaven som er viktig (ikke hos meg i alle fall), men bare en oppmerksomhet. Kort, en liten påskjønnelse, en middag el.

Anonymous poster hash: 68e64...2d5

Skrevet

Er det bare merkedager han er sløv med, eller er han slik generelt?

Merkedager kan han læres opp til å huske. Er han slik generelt er det vel tvilsomt om han vil endre seg.

Anonymous poster hash: a705b...90c

Skrevet

Jeg hadde bursdag for 1, 5 mnd siden og har ennå ikke fått en liten opperksomhet fra samboeren min. Ikke kort, ikke gave, ikke vært ute å spist sammen en gang. Han dro å shoppa klær til seg selv her om dagen, men ikke en dritt har kommet min vei.

Han gir meg aldri noe ekstra, og dette var bare dråpen i havet. Jeg er skuffa.

Kommunikasjon vet du. Har du FORTALT han at du er skuffet?? Sagt hvordan du har det eller føler det??

Anonymous poster hash: c54c5...5cc

Skrevet

Neste gang han har bursdag går du ut og kjøper deg noe riktig fint ;-) Ingenting til han altså!

Her glemte eksmannen yngstes 7-årsdag.... DET er verre synes jeg :-(

Han ringte (min helg - de er der annenhver lør-søn, ellers her) og lurte på hva vi/barna gjorde... Jeg lurte på om han husket hvilken dag det var? Lørdag var svaret.... Jeg svarte at vi ventet gjester til barnebursdag om et kvarter, så jeg hadde dessverre ikke tid til å prate..... Da ble det rimelig stille i andre enden.... Det skal sies at det er en grunn til at de er der såpass lite..... :-(

Anonymous poster hash: 1c810...bf8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...