Gå til innhold

Skal på fest i kveld.. Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er invitert på en fest hvor jeg ikke kjenner andre enn han som inviterte meg. Tar jeg rett, er de noen skikkelige "party-animals". Sannheten er at jeg er introvert, og knapt vært på en fest før. Men NÅ er det på tide at jeg lever litt! Får bare sosial-angst av å tenke på det. Redd jeg skal bli en stille, grå mus.. Så, for å unngå dette jenter, hva gjør jeg? Tips? Hva kan jeg i det hele tatt forvente meg av en gjeng på rundt 30? Vi går nok ut på byen etterhvert også..

Anonymous poster hash: b26fc...62c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Slapp av og kos deg. Med litt innabords blir alle snakkesalig og du får deg nok noen som du har selskap i😊

Anonymous poster hash: 55574...36c

Skrevet

Litt vanskelig å svare på når man ikke kjenner denne gjengen. Vær blid og åpen, se folk i øya, ta initiativ til å hilse på de du ikke kjenner, så går det nok bra det her! Lykke til :) og forresten, litt alkohol innabords gjør det lettere å la praten gå. Kanskje ta en øl eller to hjemme før du går? Sett på noen litt upbeat sanger hjemme som får deg i godt humør?

Skrevet

For Guds skyld vær forsiktig med alkoholen! Ingenting er mer flaut enn å bli dritings blant fremmede :)

Ta noen glass vin/øl, spør folk om dem selv og vær blid og imøtekommende så går det helt sikkert bedre enn du frykter. Ha det gøy!

Skrevet

Drikker mojito nå, og har på musikk. Grugleder meg.. Hva snakker man om på fest? 😂😂 (skjønner dere, helt håpløs 😉)

Skrevet

Noen bra sanger å sette på? ;)

Skrevet

Drikker mojito nå, og har på musikk. Grugleder meg.. Hva snakker man om på fest? (skjønner dere, helt håpløs )Anonymous poster hash: b26fc...62c

Tja, hvor høyt er et fjell?

Man snakker om alt mulig. Hvis de du er med kjenner hverandre fra før styrer de kanskje samtalen, og din jobb er å komme med innspill og følge deres samtale.

Skrevet

Tja, hvor høyt er et fjell?

Man snakker om alt mulig. Hvis de du er med kjenner hverandre fra før styrer de kanskje samtalen, og din jobb er å komme med innspill og følge deres samtale.

Ja, får bare prøve på det ;) vil ha det gøy i kveld. Det er på tide.. Wish me luck! 😁

Skrevet

Noen bra sanger å sette på? ;)Anonymous poster hash: b26fc...62c

Laleh - bara få va mig själv :)

Anonymous poster hash: 06f12...fe7

Skrevet

Ja, får bare prøve på det ;) vil ha det gøy i kveld. Det er på tide.. Wish me luck! Anonymous poster hash: b26fc...62c

Masse lykke til! :)

Skrevet

Masse lykke til! :)

Takk!!! 😀 Driver og pynter meg her 👍

Skrevet

Laleh - bara få va mig själv :)

Bra forslag!!! 👍

Skrevet

Takk!!! 😀 Driver og pynter meg her 👍

Masse lykke til!

Skal gjennom det samme om et par uker, så hadde vært gøy med rapport i morgen ;)

Anonymous poster hash: 85abc...b8c

Skrevet

Masse lykke til!

Skal gjennom det samme om et par uker, så hadde vært gøy med rapport i morgen ;)

Det skal jeg.. Begynner å komme i stemning her men Laleh. Håper dette går bra 🎉 Tar med glede imot flere gode musikkforslag!

Skrevet

Kom i snakk med de andre, bruk fraser😀 " nydelig kjole du har!hvor er den kjøpt" spør om ferietur osv

Anonymous poster hash: 89b9d...dbb

Skrevet

Det skal jeg.. Begynner å komme i stemning her men Laleh. Håper dette går bra 🎉 Tar med glede imot flere gode musikkforslag!

Can't stop the feeling, Justin Timberlake

Skrevet

Can't stop the feeling, Justin Timberlake

Den er lagt inn fra før. Humørpille! 😀

Takk for gode tips folkens! Dere er gode å ha for en som er sosialt underutviklet 👌

Skrevet

Må bare si... Alle som kvir seg... Do it! Gøy!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...