Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #1 Skrevet 27. august 2016 Venninnen min mente at konfirmasjon er så liten! Er den virkelig det? Vi blir 28 stk til sammen. Bare tre er barn under syv, resten er voksne eller tenåringer. Mor og far til konfirmanten er skilt så det er potensielt flere som kunne komme (fra 4 familier) men omtrent eller er tilreisende fra langveisfra. Anonymous poster hash: 63e4e...3a3
Yellow Brick Road Skrevet 27. august 2016 #2 Skrevet 27. august 2016 Spiller den noen rolle hva venninnen din eller vi her inne mener? Hva synes du?
Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #3 Skrevet 27. august 2016 Jeg bare lurte på hva som var vanlig blant andre familier. Er vel flere her inne som har hatt konfirmasjon. Anonymous poster hash: 63e4e...3a3
Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #4 Skrevet 27. august 2016 Å herre!! Hva folk tenker på. Anonymous poster hash: e13dd...927
Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #5 Skrevet 27. august 2016 Er det så galt å tenke på også, nå. Hvorfor svarer ingen på spørsmålet? Anonymous poster hash: 63e4e...3a3
geitemarken Skrevet 27. august 2016 #7 Skrevet 27. august 2016 Vi har også hatt konfirmasjon med mine og dine osv. Her fikk konfirmanten bestemme hvem som skulle inviteres av stefamiliene. Det ble til at de hun følte seg nærmest ble invitert; stebesreforeldrene og en av steonklene. Ingen ble fornærmet da mange ikke ønsker å bli invitert bare for å bli invitert. Tilsammen ble vi 35 stk. Fint med ikke alt for mange for da fikk vi pratet med alle. Det ble en koselig ramme rundt der de fleste kjente hverandre. Men jeg mener at i bunn og grunn er det opp til konfirmanten og pengboken jeg. Lykke til med selskaper.
Yellow Brick Road Skrevet 27. august 2016 #8 Skrevet 27. august 2016 Er det så galt å tenke på også, nå. Hvorfor svarer ingen på spørsmålet? Anonymous poster hash: 63e4e...3a3 Kanskje fordi det ikke er noe svar? Mye for en er lite for en annen. For meg finnes det ingenting som er mange eller for få i en konfirmasjon. De som kommer er akkurat passe, i alle fall når dem man kan forvente at kommer kommer.
Bringebæret Skrevet 27. august 2016 #9 Skrevet 27. august 2016 Vi har stor familie på begge sider så vi blir fort 60 stk i store lag. Men jeg synes da ikke at man bør invitere folk kun fordi man føler det er litt lite. Familier er forskjellig
Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #10 Skrevet 27. august 2016 Få ift hva da?? Noen har 0 søsken, andre 5. Sier seg vel selv at det vil variere fra slekt til slekt? Anonymous poster hash: 7699f...705
Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #11 Skrevet 27. august 2016 Her hadde vi blitt 24 stykker om alle kom, vi ble 15. Veldig koselig selskap, selv om jo er få i forhold til mange andre familier Anonymous poster hash: e9713...981
Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #12 Skrevet 27. august 2016 Takk for svar. Innser at det var et teit spørsmål. Trengte bare litt bekreftelse ❤️ Anonymous poster hash: 63e4e...3a3
februarprins2013 Skrevet 27. august 2016 #13 Skrevet 27. august 2016 egentlig ikke var i et som bare var 19 i kjempe koselig
Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #14 Skrevet 27. august 2016 Hvem er det vanlig å be i konfirmasjon, da? Vi ville vel blitt 23 med barnets foreldre, besteforeldre, onkler og tanter, fettere og kusiner. Vet ikke hvem vi ellers skulle bedt. Er ikke døpt, så hun har ingen faddere. Anonymous poster hash: 9bec2...071
Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #15 Skrevet 27. august 2016 Hvem er det vanlig å be i konfirmasjon, da? Vi ville vel blitt 23 med barnets foreldre, besteforeldre, onkler og tanter, fettere og kusiner. Vet ikke hvem vi ellers skulle bedt. Er ikke døpt, så hun har ingen faddere. Anonymous poster hash: 9bec2...071 I min omgangskrets er det det vanlige, men i dagens mange lappeteppefamilier er det jo to sett med foreldre, minst fire sett med besteforeldre, det er bonus og ste og halv i alle retninger Vi var 24 stykker, bare mine foreldre som er skilt Men da søsteren min skulle konfirmere sin sønn ble de sinnsykt mange. Hun og barnefar er skilt, begge etablert på nytt. Foreldrene til barnefar er skilt og etablert på nytt så ham har en haug med stesøsken og halvsøsken som alle er tanter og onkler til konfirmanten. Min søsters foreldre er jo da skilt, begge etablert på nytt og flere halvsøsken og stesøsken der. Foreldrene og søsknene til både min søsters nye mann og eksens nye kone måte jo inviteres, for de er også bonusbesteforeldre og bonustante/onkel til konfirmanten. Det blir litt av en familie 😉 Anonymous poster hash: e9713...981
Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #16 Skrevet 27. august 2016 Takk for svar. Innser at det var et teit spørsmål. Trengte bare litt bekreftelse ❤️Anonymous poster hash: 63e4e...3a3 du, du har fått teite svar... Spørsmålet ditt kommmer LAAANGT ned på lista over teite spørsmål! Anonymous poster hash: 296bd...a53
Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #17 Skrevet 27. august 2016 Hvem er det vanlig å be i konfirmasjon, da? Vi ville vel blitt 23 med barnets foreldre, besteforeldre, onkler og tanter, fettere og kusiner. Vet ikke hvem vi ellers skulle bedt. Er ikke døpt, så hun har ingen faddere. Anonymous poster hash: 9bec2...071 Da ville vi blitt en stusselig gjeng på 10 stk. hvor enda til noen ikke er på talefot. Vi inviterer både venne og andre slektninger, altså folk vi trives sammen med. Tilbake til spørsmålet; 28 er ikke lite, selv om enkelte har 100 gjester. Anonymous poster hash: 4b524...d1f
soleia Skrevet 27. august 2016 #18 Skrevet 27. august 2016 Har vore i fleire konfirmasjonar med færre gjestar. Då min generasjon konfirmerte oss var det vanleg med små konfirmasjonar, og ein inviterte berre besteforeldre,tanter, onklar og søskenbarn. Har inntrykk av at det har vorte vanlegare med større konfirmasjonsfestar no til dags.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #19 Skrevet 27. august 2016 Vi blir 19 i en barnedåp...å når jeg tenker etter ville jeg invitert akkurat de samme til konfirmasjon 😉 tanter,onkler,søskenbarn og besteforeldre til barnet å selfølgelig oss foreldre. Anonymous poster hash: 0f82a...092
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå