Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #1 Skrevet 27. august 2016 Hei! Jeg går kontinuerlig på p-pillen grunnet ekstreme mens smerter når jeg har den.. Så jeg har valgt å la være, kan ikke huske sist gang jeg hadde mens. I det siste har jeg begynt å merke enkelte graviditets tegn. Tok en test i dag og den viste negativt, men alikevel føler jeg at jeg ikke heelt stoler på den. Har en uke igjen av p-pillene til jeg skal ha mensen. Burde jeg kanskje bare slutte å ta de nå, eller gjøre ferdig brettet å se om jeg får mensen? Anonymous poster hash: 1099b...179
Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #2 Skrevet 27. august 2016 De aller fleste får en hormonell reaksjon i kroppen når de går fra brett til brett uten å ta blødningspause mellom, det er ikke det du kjenner på da? Jeg måtte ha mensen hver tredje måned, gikk jeg lenger enn det ble jeg skikkelig hormonell og utafor i kroppen. Spottet gjerne litt også Gynekologen sa det var helt vanlig og anbefalte meg å ga en pillepause hver tredje måned Anonymous poster hash: b9390...aeb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå