Gå til innhold

Åååhh, alt er så kjedelig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns livet er så kjedelig. Så utrolig grått og fantasiløst. Jeg har så lyst til å finne på noe lite og gøy men jeg har ingen å være med. Har lyst til å gå en tur til byen, gå på kafé eller ut en tur med ungen, på Fløien eller noe annet lite.

Men, det er ingenting å finne på. Jeg har rett og slett ingen å ringe, og det er aldri noen som ringer meg.

Mannen min vil helst bare være hjemme og stulle med sine egne ting. Så han er det ingen hjelp i.

Hva kan jeg gjøre? Jeg trenger forslag.

Anonymous poster hash: b0e14...b47

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dra ut alene med barnet og finn på ting. Det blir ikke bedre av å sitte hjemme og sture.

Anonymous poster hash: e808a...d0f

Skrevet

Matpakketur i skogen. Evnt grille pølser på stranda.

Fiske krabber fra en brygge, alt du trenger er tråd, reker og klesklyper.

Tegne store maleriet på veien med kritt

Dra på kino

Bak noe godt

Dra på biblioteket

Anonymous poster hash: b678e...55e

Skrevet

Dra alene eller avtal med noenoen du ikke kjenner så godt. Du har vel kollegaer, Andre foreldre fra barnehage eller skole eller noen du trener med.

Meld deg inn i DNT og bli med på deres turer.

Anonymous poster hash: 064e0...61c

Skrevet

Takk for svar.

Å dra et sted med kun barnet bare forsterker ensomhetsfølelsen. Får meg til å tenke at den eneste i verden som syns det er ok å være sammen med meg, er han. Men å være sammen med barnet syns jeg er så grusomt kjedelig i lengden.

Kolleger syns jeg det er pinlig å spørre, for de har aldri spurt meg og jeg pleier aldri å treffe dem utenom jobb.

Faen, nå syns jeg bare synd på meg selv og da blir alt bare verre. Skikkelig patetisk. Skjønner veldig godt at jeg ikke har klart å få meg mer enn én venn.

Anonymous poster hash: b0e14...b47

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...