Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #1 Skrevet 27. august 2016 :unsure: joda... meg som hadde den noe kleine sexen når jeg prøvde å vise hva han skulle gjøre.. Nå klarte jeg å dumme meg igjen...... Mens vi hadde sex spurte jeg om jeg fikk spørre et dumt spm... ja, selvfølgelig svarer han. Hvorpå jeg spør om han kjenner godt forskjell på meg som er 3-barnsmor og andre som ikke har født Da svarer han at han selvsagt merker forskjell, men at det er veldig godt uansett ... Jeg ble jo litt lei meg, men vi fortsatte til han plutselig mista an og sa at han ikke var helt sikker på om han kom.... Hjelpes.. liker han så godt utenom, men slike ting setter meg helt ut, og dumme meg som klarer å stille så teite spm Hører med til historien at dette er en ungkar som kun har hatt ett "seriøst" forhold på 6 mnd... Anonymous poster hash: efb23...3c4
Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #2 Skrevet 27. august 2016 Whaaat? Har du ikke blitt trangere for hver barn? Da er du heelt unormal ( her inne). I den virkelige verden er det en selvfølge at du ikke har samme underlivet etter tre! barn som før du pressa ut noe der. Men sånn er det jo. Prøv å holde mer kjeft under akten kanskje? Og ikke still spørsmål du ikke vil vite svaret på. Anonymous poster hash: 4ab92...fab
Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #3 Skrevet 27. august 2016 Whaaat? Har du ikke blitt trangere for hver barn? Da er du heelt unormal ( her inne). I den virkelige verden er det en selvfølge at du ikke har samme underlivet etter tre! barn som før du pressa ut noe der. Men sånn er det jo. Prøv å holde mer kjeft under akten kanskje? Og ikke still spørsmål du ikke vil vite svaret på. Anonymous poster hash: 4ab92...fab tydeligvis ikke.... jeg må lære meg å holde kjeft ja... bahh hi Anonymous poster hash: efb23...3c4
Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #4 Skrevet 27. august 2016 Skjønner godt at stakkaren blir slapp, pleier du alltid holde på sånn i senga? Forklare som om han er 12 og spørre vanskelige spm han blir satt til veggs på? Du må være både pen og grei siden han fortsatt orker treffe deg... Ta heller en prat utenom sexen? Anonymous poster hash: 90b8c...3e3
Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #5 Skrevet 27. august 2016 Skjønner godt at stakkaren blir slapp, pleier du alltid holde på sånn i senga? Forklare som om han er 12 og spørre vanskelige spm han blir satt til veggs på? Du må være både pen og grei siden han fortsatt orker treffe deg... Ta heller en prat utenom sexen? Anonymous poster hash: 90b8c...3e3 takk for råd hi Anonymous poster hash: efb23...3c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå