Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #1 Skrevet 27. august 2016 1 klassingen har fått nettbrett. Nå vil hun ha det med til pappa. Jeg har sagt det er greit men at da vil jeg levere det til pappa. Hun hentes på skolen av pappa så overlevering av nettbrett må skje utenom. Hun vil selv bare ha det med i sekken og pappa synes det er ok. Jeg synes det er dumt. Hun får selvsagt ikke bruke det der men hun kommer garantert til å vise det frem. Det kan bli stjålet og hun er litt vimsete så kan fort skade det ved å slenge fra seg sekken, miste det etc. Er jeg bare litt streng som ikke synes hun er ansvarlig nok foreløpig til å ta vare på dette i skoletiden? Anonymous poster hash: 91695...2c3
Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #2 Skrevet 27. august 2016 Tviler på at lærerene blir så begeistret for at hun tar det med. Det kommer garantert til å bli vist frem, og skape uro, misunnelse osv. Anonymous poster hash: 5b944...d5f
Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #3 Skrevet 27. august 2016 Jeg tenker mere på at det blir stjålet / ødelagt enn at ho klarer å la det være i sekken Anonymous poster hash: 07131...ea7
Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #4 Skrevet 27. august 2016 Godt da er flere enig med meg. HI Anonymous poster hash: 91695...2c3
Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #5 Skrevet 27. august 2016 Det blir litt annerledes, men på min førsteklassings skole brukes nettbrett daglig i undervisning. Alle har sin egen som de tar med til og fra hver dag. De respekterer læreren, og tar det ikke opp når det ikke skal brukes. Det blir selvfølgelig annerledes når alle har det, men det går merkelig nok veldig fint. Skolen har drevet slik i flere år, og har gode erfaringer. Hvis nettbrettet har skikkelig hylster skal det mye til før det går i stykker, men det beskytter selvfølgelig ikke mot at noen tar det. Anonymous poster hash: a850a...ea6
Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #6 Skrevet 27. august 2016 Hva med å gi det direkte til læreren for oppbevaring? De har vel låsbare skap på skolen? Anonymous poster hash: 6255f...806
Superdolly Skrevet 27. august 2016 #7 Skrevet 27. august 2016 Jeg synes du skal stå på ditt og si at du overleverer nettbrettet til pappa. Å ta det med på skolen er risikosport, det kan bli ødelagt, stjålet eller lånt av noen som så ødelegger det ved et uhell. Det vil også skape kjøpepress i klassen når alle de andre jentene kommer hjem og forteller at "Kari" har eget nettbrett og får lov å ha det med på skolen. Jeg synes ikke du skal gi læreren ansvaret heller. Dette er høyst privat, og dere ordner opp privat.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #8 Skrevet 27. august 2016 Hadde også sagt nei så lenge overlevering kan skje mellom deg og far. Anonymous poster hash: 2ee5b...f15
Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #9 Skrevet 27. august 2016 Her har de ganske enkelt ikke lov å noe annet enm bøker og miste i sekken. Det skaper så mye uro i garderoben og klasserommet når alt fra bamser til elektroniske duppedingser skal vises fram og prøves Anonymous poster hash: 87822...bf0
Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #10 Skrevet 27. august 2016 Det løses enkelt ved å levere til Sfo personal på morgenen og pappa henter det når han henter barnet. Anonymous poster hash: 4148d...f82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå