Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #1 Skrevet 27. august 2016 Hun hadde lagt seg så valgte å sende mld forrige uke. Jeg er i ett nytt forhold vart i 4 mnd. Han er ikke norsk men fra Europa. Hun har ikke svart? Ikke sagt ett ord til min far heller. Hva gjør jeg nå? Skal dit i morgen hva sier jeg? Synes hun kunne komme med utspillet, men det er jo fraværende. Vi er begge voksne og ferdig med barn. Anonymous poster hash: d7249...f6e
Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #2 Skrevet 27. august 2016 Veldig vanskelig å forstå hva som er problemet deres her? Vet du at hun er negativ til ny mann, eller overtolker du mangel på svar? Kanskje hun bare glemte å svare? Anonymous poster hash: f9996...b40
Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #3 Skrevet 27. august 2016 Høres ut som du er redd for din mors reaksjon selv om du er voksen. Litt rart å sende mld. på natta, når du har hatt 4 mnd. til å ringe eller besøke foreldrene dine på dagtid. Er det hun som styrer i heimen? Anonymous poster hash: 17175...cb6
Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #4 Skrevet 27. august 2016 Høres ikke ut som dere har særlig nært forhold så jeg hadde latt som ingenting Du sendte en sms til henne om at du har fått kjæreste, og slang på i samme meldingen at han ikke er norsk. Jeg hadde artig talt blitt veldig lei meg om det var måten barna mine valgte å fortelle meg om sin nye partner på.... Da hadde jeg feilet veldig i oppveksten og oppdragelsen, de for det hadde jo betydd at forholdet mellom oss var helt kaldt og dødt Anonymous poster hash: a7287...5cd
Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #5 Skrevet 27. august 2016 Vet hun reagerer på at han ikke er fra Norge. Min far spurte om hun hadde lest den mld hun sa ja. Min mor er veldig spesiell, hun skal holde på en perfekt fasade som aldri har vært der. Likte ikke eksen tok 11 år før hun hilste på han. Da jeg fødte tvillinger fikk hennes venninner sjokk, de leste det i avisa! Meget spesiell dame blir hun sint på min far flyr tallerkene. Anonymous poster hash: d7249...f6e
Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #6 Skrevet 27. august 2016 Kanskje hun har glemt å svare? Kommer jo sikkert litt an på hvor han er fra, da. Europa er stort. Det er forskjell på om du er sammen med en tyrker eller en sveitser, liksom. Anonymous poster hash: 6a56e...97d
Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #7 Skrevet 27. august 2016 Ha, men da vet du jo hvordan hun er. Hva er problemet Anonymous poster hash: 4fd04...d0c
Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #8 Skrevet 27. august 2016 Problemet er at jeg vil hun skal godta mine valg. Ikke koselig for han heller om hun nekter kontakt. Ikke har jeg mer familie enn henne og min gamle far. Anonymous poster hash: d7249...f6e
Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #9 Skrevet 27. august 2016 Problemet ER virkelig at du ønsker hun skal godkjenne dine valg. Det er helt umulig å endre andre mennesker. Du må endre deg selv. Du må godta at du aldri får din mor til å akseptere deg slik som du er og kommer aldri til å godkjenne dine valg i livet. Når du klarer å se og akseptere dette, blir det mye enklere for deg å leve livet ditt. Fokuser på andre ting enn din mors velsignelse. Du er voksen nå, du trenger ikke mors godkjennelse lenger. Anonymous poster hash: dbf5d...878
Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #10 Skrevet 27. august 2016 Fullt klar over det. Vet du, det skal jeg jammen gjøre. Fått nok av de som skal styre meg! Han er min kjære og kommet for å bli. Anonymous poster hash: d7249...f6e
Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #11 Skrevet 27. august 2016 Kanskje hun har glemt å svare? Kommer jo sikkert litt an på hvor han er fra, da. Europa er stort. Det er forskjell på om du er sammen med en tyrker eller en sveitser, liksom. Anonymous poster hash: 6a56e...97d Var like ille med eksen som er fra Oslo. Han her er fra Kroatia. Anonymous poster hash: d7249...f6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå