Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #1 Skrevet 27. august 2016 Det var en episode for en tid siden med to i klassen til barnet mitt. Den ene beskyldte en annen for noe. En spesiell hendelse jeg ikke kan si så mye om pga identifisering. Problemet mitt med dette er at barnet som beskyldes er et veldig empatisk, snilt og inkluderende barn. Et barn som er en fryd å ha på besøk. Barnet som beskylder er stikk motsatt, frekk, mobber og er slu, nasker småting og lyver. Beskyldningene er alvorlige, ingen vitner og det ligger potensielt ett etterspill her. Barnet nekter, forteller en annen versjon der den som beskylder er syndebukken. Foreldrene til denne ungen kjører hardt på med at deres barn forteller sannheten og der står saken. Burde jeg ta kontakt med foreldrene til det barnet som beskyldes og uttrykke min støtte. Jeg tviler ikke et sekund på hvem som er skyldig her. Anonymous poster hash: f0804...62e
Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #2 Skrevet 27. august 2016 Du kan selvfølgelig fortelle foreldrene at du støtter deres sønn og velger å tro at det han sier stemmer. Men så lenge du ikke var vitne til episoden så vær litt forsiktig med uttalelser som "jeg vet han er uskyldig", for det vet du faktisk ikke. Men at du sier du velger å tro ham, da gjør du ihvertfall ikke noe feil Anonymous poster hash: 5428f...17d
Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #3 Skrevet 27. august 2016 Du kan selvfølgelig fortelle foreldrene at du støtter deres sønn og velger å tro at det han sier stemmer. Men så lenge du ikke var vitne til episoden så vær litt forsiktig med uttalelser som "jeg vet han er uskyldig", for det vet du faktisk ikke. Men at du sier du velger å tro ham, da gjør du ihvertfall ikke noe feil Anonymous poster hash: 5428f...17d Mener selvsagt å ikke dømme offentlig men å vise min støtte til de. Forhåpentligvis vil det komme frem bevis som identifiserer gjerningspersonen. Det er en alvorlig sak så politiet er involvert. Anonymous poster hash: f0804...62e
Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #4 Skrevet 27. august 2016 Mener selvsagt å ikke dømme offentlig men å vise min støtte til de. Forhåpentligvis vil det komme frem bevis som identifiserer gjerningspersonen. Det er en alvorlig sak så politiet er involvert. Anonymous poster hash: f0804...62e Huff da Hadde jeg vært deg ville jeg ihvertfall sagt til foreldrene at jeg tror på ham og at de bare må spørre om det er noe du kan bidra med! Det setter de sikkert pris på Anonymous poster hash: 5428f...17d
Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #5 Skrevet 27. august 2016 Kan du ikke være støttende uten å mene så mye om skyldspørsmålet? Kan ikke være så lett å være den såkalt ufordragelige ungen som ingen tror på heller, den som automatisk alltid får skylda? Tror jeg hadde trådd veldig varsomt her. Nå vet jeg jo ikke hva som har skjedd, men alle kan gjøre feil, "snille" barn inkludert. Dessuten trenger folk støtte selv om de har gjort feil. Anonymous poster hash: b345c...474
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå