Gå til innhold

Er venninna mi hårsår?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er hos venninna mi i helgen. Og igår kom kona til broren hennes og datteren. Datteren er 12 år.

Hun sa til venninna mi hvorfor har du på deg pysj nå, og venninna si at det er kveld så derfor. Og kona til broren sa er kl.18 kveld. Så sier hun datteren har du på deg bare sånne tskjorter, like tskjorter i forskjellige farger.

Venninna mi ble så lei seg.

Jeg sa at hun ikke må bry seg. De er bare sånn de er.

Er hun hårsår? Moren til denne jenta bare hørte på og sa ingenting.

Er hun hårsår?

Anonymous poster hash: 1260c...ecc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ? Lei seg fordi ungen lurte på om hun hadde flere t skjorter i forskjellige farger ?

Anonymous poster hash: e2ac1...e0b

Skrevet

Sa en toåring "hvorfor har du bare sånn t-skjorter i like farger"?

Det var spesielt. Det kan jo virke som om de hadde snakka om det før de kom dit. Det er jo sårende.

Anonymous poster hash: 0a7bd...798

Skrevet

Det var spesielt. Det kan jo virke som om de hadde snakka om det før de kom dit. Det er jo sårende.

12 åring, ikke 2 åring. :)

Hi

Skrevet

Hæ? Lei seg fordi ungen lurte på om hun hadde flere t skjorter i forskjellige farger ?

Anonymous poster hash: e2ac1...e0b

Les en gang til.;)

Venninna mi sa at hun følte som om begge to var ute etter å såre henne. Hun prøvde å svare så godt hun kunne, men de ga seg ikke. Jeg bare satt å hørte på og ville ikke blande meg. Visste ikke hva jeg skulle si, men det er kjedelig å se venninna bli såret.

Hi

Skrevet

12 åring...

Men likevel. Hva var det å bli lei seg av her?

Og så bør du hi prøve å uttrykke deg litt bedre, dette var som å lese en tiårings fremstilling.

Anonymous poster hash: 1c9db...e99

Skrevet

12 åring...

Men likevel. Hva var det å bli lei seg av her?

Og så bør du hi prøve å uttrykke deg litt bedre, dette var som å lese en tiårings fremstilling.

Anonymous poster hash: 1c9db...e99

Er litt trøtt, hihi

Skrevet

Les en gang til.;)

Venninna mi sa at hun følte som om begge to var ute etter å såre henne. Hun prøvde å svare så godt hun kunne, men de ga seg ikke. Jeg bare satt å hørte på og ville ikke blande meg. Visste ikke hva jeg skulle si, men det er kjedelig å se venninna bli såret.

Hi

Nå har jeg lest hi mange ganger og jeg skjønner virkelig ikke hva du mener.

Skrevet

Les en gang til.;)

Hi

Hun er ikke hårsår. Hvis noen i familien min bevisst prøvde å såre meg så hadde jeg også blitt lei meg. For noen drittunger.

Anonymous poster hash: 0f49d...e8e

Skrevet

Jeg hadde nok ikke spurt, men jeg hadde også lurt på hvorfor i all verden voksne (friske?) mennesker suller rundt i pysj på ettermiddagen når de har besøk. Rimelig spesielt.

Anonymous poster hash: 02129...530

Skrevet

Jeg hadde nok ikke spurt, men jeg hadde også lurt på hvorfor i all verden voksne (friske?) mennesker suller rundt i pysj på ettermiddagen når de har besøk. Rimelig spesielt.

Anonymous poster hash: 02129...530

De kom uventet.

Og har man ikke lov å gå hjemme som man vil??

Hi

Skrevet

Er du denne tolvåringen Hi? 🙄

Anonymous poster hash: 83ff4...c43

Skrevet

At en 12-åring lurer på hvorfor en voksen person går i pysjen før barne-TV tid på en fredag hadde jeg ikke blitt såret av altså, går være måte på å være hårsår. Det hadde jeg bare ledd av og svart på i en spøkefullt tone

At en 12-åring spør om du bare har like t-skjorter i forskjellige farger er litt rarere, men jeg skjønner ikke helt hva som er så sårende med det. Er vel bare å svare at jeg disse t-skjortene liker jeg så godt at jeg har de i alle fargene som finnes

Anonymous poster hash: a95bf...a45

Skrevet

Dere høres mildt tilbakestående ut hele gjengen.

Gjest Antarctica
Skrevet

Les en gang til.;)

Hi

Hun er hårsår.

Men de andre er ikke spesielt godt oppdratt heller. (Selv om jeg ikke kjenner et eneste menneske over barnehagealder som tar på seg pysj kl.18.00, så trenger ikke slekt og kjenninger å kommentere andres antrekk.)

Skrevet

Hun er hårsår.

Men de andre er ikke spesielt godt oppdratt heller. (Selv om jeg ikke kjenner et eneste menneske over barnehagealder som tar på seg pysj kl.18.00, så trenger ikke slekt og kjenninger å kommentere andres antrekk.)

Pysj er koseantrekk her. Huset.

Jeg løper etter jobb og trekker ofte i pysj eller kosebukse om vi ikke venter besøk eller skal noe. Er det virkelig så unormalt?

Anonymous poster hash: 4c8e6...639

Skrevet

Jeg løper etter jobb og trekker ofte i pysj eller kosebukse om vi ikke venter besøk eller skal noe. Er det virkelig så unormalt?

Godt vi er flere 😉

Jeg elsker også å gå i pysj, men hadde heg ventet besøk hadde jeg skiftet.

Men de kom uventet, venninna visste ikke det.

Hi

Skrevet

Nei ikke unormalt både mannen og svigerfar drar på seg pysjebukser ( som kosebukse) når de kommer hjem fra jobb. Jeg skifter alltid til skjørt når jeg kommer hjem. Det er mitt koseplagg :)

Vet mange andre som gjør det samme :)

Jeg syns de i Hi er litt frekke ved å bry seg med hva andre går i hjemme hos seg selv, men ikke noe å bli sur for heller.

Anonymous poster hash: 7b6a6...b36

Gjest Antarctica
Skrevet

Sikkert ikke. Men jeg hadde aldri tatt imot besøk i de gevantene.
Skrevet

Er du denne tolvåringen Hi? Anonymous poster hash: 83ff4...c43

det som slo meg også...hva med å bare skrive det som det er?

Anonymous poster hash: fb2a1...a8d

Skrevet

Jeg syns det er naturlige og helt ok spm, både hvorfor hun gikk i pysj og om hun har like t-skjorter. Venninna di klarer vel å svare at det er fordi hun syns det er deilig å gå i pysj og fordi hun liker de t-skjortene. Hva i huleste er det å bli såret for? Du skriver derimot at det virket som både moren og datteren "var ute etter å ta" venninna di, så det må jo ha skjedd mye mer enn det du klarer å formidle. Hvis ikke, støtter jeg meg til Sug Lut.

Skrevet

Jeg tror hun ble lei seg fordi de kommenterte henne "negativt" foran hennes venninne (deg) og lurer på om svigerinnen driver mye med hersketeknikker i form av små stikk, som snart tenåringen har begynt å ape etter henne.. Jeg reagerer på at mor backer up datteren ved å "ikke akseptere" venninnens forklaring om at det er kveld, i stedet for å påpeke ovenfor datteren at man kan kle seg slik man ønsker i eget hjem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...