Gå til innhold

Sparing til ungene,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 312b2...28f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sparer 200 kr per måned. Ikke mye, men det blir en grei gave når barna blir store. Har også spart noe pengegaver til dåp etc.

Anonymous poster hash: 056f3...e1f

Skrevet

Mitt eldste barn har en annen far, vi er ikke lenger sammen. Da eldste ble født hadde vi veldig dårlig råd, og måtte bruke av "barnets penger" til å handle bilstol og litt diverse. Hater at det måtte bli sånn, men vi hadde ikke noe valg den gang. Jeg er nå gift med mannen som er far til mine tre yngste barn. Vi sparer allt av bursdagspenger osv alle barna får, og de får en sum hver måned. Men de yngste barna har allerede like mye penger på konto som eldste har, fordi vi har hatt økonomi til å ikke røre disse sparepengene. Bør jeg sette inn ekstra til eldstemann synes dere? :/

Skrevet

Mitt eldste barn har en annen far, vi er ikke lenger sammen. Da eldste ble født hadde vi veldig dårlig råd, og måtte bruke av "barnets penger" til å handle bilstol og litt diverse. Hater at det måtte bli sånn, men vi hadde ikke noe valg den gang. Jeg er nå gift med mannen som er far til mine tre yngste barn. Vi sparer allt av bursdagspenger osv alle barna får, og de får en sum hver måned. Men de yngste barna har allerede like mye penger på konto som eldste har, fordi vi har hatt økonomi til å ikke røre disse sparepengene. Bør jeg sette inn ekstra til eldstemann synes dere? :/

Jeg ville gjort det dersom økonomien nå tillater det, noe det høres ut som. Må etterhvert oppleves utrolig sårt for eldste at han har mye mindre på sin konto grunnet foreldrenes dårlige økonomi da han var liten. Det er jo ikke noe han kan noe for...

Anonymous poster hash: 05b19...aa1

Skrevet

Jeg sparer 700 kr til han,mens far sparer 500

Skrevet

Hele barnetrygd går rett inn i barnas sparekonto.

Anonymous poster hash: 2d577...840

Skrevet

Du burde vertfall sette tilbake det som du lånte da han var mindre om du ikke har gjort det. Og ellers regner jeg med du sparer like mye til han som de andre barna. Eventuelt du sparer halvparten av det beløpet og resten får barnefar spare?

Tenker det er bedre det er likt det de får av dere og så etterhvert som de blir eldre og sparer selv så er det jo opp til dem hvor mye de sparer og da hvem som faktisk har mest.

Anonymous poster hash: a836b...2d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...