Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #1 Skrevet 27. august 2016 Litt vel suspekt eller? Iallefall når man ser utseendet? Eller bare jeg som er rask å dømme? Ingen hopper frivillig ned i bæsj for å hente en mobil til noen tusen, det nekter jeg å tro på. Anonymous poster hash: 989b5...42b
Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #2 Skrevet 27. august 2016 Du tenker akkurat som meg. Ingen "normale" tatoverer seg i hele ansiktet på den måten ( ikke over hele kroppen heller). Hadde min tlf falt nedi der, hadde den blitt boende der!! Anonymous poster hash: b6033...683
Von Hertelhofen Skrevet 27. august 2016 #3 Skrevet 27. august 2016 Hvis man ser bort ifra at det var en helt fjern ting å gjøre.... Hvorfor i all verden stiller han opp i avisen?
Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #4 Skrevet 27. august 2016 Dømmende som jeg er🙄 mistenker jeg at det var noe veeeldig viktig på den telefonen. Narkosalg, bilder eller lignende. Noe de ikke ønsker noen skal tilfeldigvis finne og levere til politiet. Renholdspersonalet feks. For i en krisesituasjon hadde man fått lånt seg en mobil, eller kjøpt en 500 kroners hvis man var raka blakk. Innen jobben ser jeg forskjellig og det er derfor hodet er skeptisk😂 HI Anonymous poster hash: 989b5...42b
Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #5 Skrevet 27. august 2016 Link?? Anonymous poster hash: 7f312...de8
Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #6 Skrevet 27. august 2016 Jeg hadde heller aldri hentet den tlf. Men jeg hadde sørget lenge over alle bilder som var blitt tapt. Og sms fra noen som står meg nær som er dø. Note til meg selv. Last ned min sky 😊 Anonymous poster hash: c0a1e...5c7
Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #7 Skrevet 27. august 2016 Ingen normale mennesker hopper frivillig ned i en do for så å stå frem om det i tillegg. Det var ikke hans telefon engang. Syke, syke mann. Intelligensen på han og hans kamerater kan ikke være høy. Du skal ikke være rakettforsker for å skjønne at det ikke er mulig å komme seg opp igjen på egen hånd. Anonymous poster hash: 7e74c...235
vimsa3 Skrevet 27. august 2016 #8 Skrevet 27. august 2016 Jeg må helt ærlig innrømme at jeg synes det er ille nokk å at de var på det derre ekle offentlig toalettet he he
Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #9 Skrevet 27. august 2016 Telefonen var vel ikke hans engang? Men en kompis sin. Og så sier han til avisen at han ikke liker trange rom. Haha. Han kan ikle være godt bevart Anonymous poster hash: 30854...f82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå