Gå til innhold

Baby som bare griner..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det returrett på baby? Har en på 4 uker som bare griner! Aner ikke hva jeg skal gjøre lengre. Han griner i minst en time etter hvert måltid. Kan fort grine 1-12t i strekk. Stuptrøtt, men sovner aldri. Spiser bra. Ingen våkentid der han er blid og fornøyd. Raping, byssing funker ikke. Han kan sove litt mellom måltidene og skrikingen, men så er det på an igjen. Jeg ammer ikke, så han får nan. Trenger ikke malt, tror jeg. Avføring hver dag. Gulper lite.. Noen råd eler tips? Har tenkt melkeallergi eller reflux, men aner ikke. Skal til legen til uka, men er nå jeg blir sprø. Får ikke hentet meg inn på dagtid heller, like mye gråt da.

Anonymous poster hash: 70adf...11e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår skreik slik i tre mnd, hadde kolikk. Var til manuellterapeut og fikk litt hjelp. Snakk også med helsesøster. Og bruk et bæresjal, det hjalp mye her. Vi hadde close caboo carrier. Hun krevde mye nærhet disse mnd. Utrolig travelt men ta imot hjelp. Jeg holdt på å bli deprimert på hele greien..

Anonymous poster hash: d3068...d94

Skrevet

Forstår du blir sliten av dette, er så frustrerende når baby bare gråter pg ingenting ser ut til å virke. Blir babyen mett? For mett? Stryker du lenge nok oppover ryggen slik at rappen kommer? Mine måtte jeg legge høyt på armen og stryker oppover ryggen i ca 30min før det kom rap. Vil baby ha nærhet? Prøv bæresjal! Eller ligg på sofaen med babyen og la resten av verden gå sin gang. Du er i nyfødtbobla, alt som betyr noe er deg og babyen, dere er fortsatt ett i babyene verden.

Anonymous poster hash: 774c1...a50

Skrevet

Prøv et annet merke enn Nan. Har hørt mange som reagerer på det

Anonymous poster hash: b7336...af5

Skrevet

Prøv althera! (MME) Det får du på apoteket. Det er kjempedyrt men om det funker kan du få det på blå resept og da er det helt gratis.

Anonymous poster hash: 099e0...378

Skrevet

Kan være kolikk. Da er det viktig med avlastning hvis du har noen som kan ta over litt noen ganger.Forsøk også et annet merke som feks hipp eller colett.Dr Brown flasker gir mindre luft når de spiser og minifom hjelper litt hvis det er magevondt.

Skrevet

Kjøp en elektrisk stol til baby som vugger barnet. Gjør vidunderverk.

Anonymous poster hash: fb593...d6d

Skrevet

Føler med deg. Jeg hadde også en skrikerunge, og jeg ble gal. Fikk ikke søvn, dusj eller nok mat på flere måneder, og jeg ble rett og slett kjempelangt nede av hele greia. Jeg har ikke så mange tips annet enn at jeg vil si at det går over!

Skrevet

Bær babyen i bæresjal , jeg brukte MobyWrap hele dagene de første månedene og hun sov, var våken og levde oppi den. Jeg merket nesten ike at hun var der. Mye bedre tilværelse enn å legge fra seg baby og springe for å rekke alt man skulle før den våkner om 5 min!

Dessuten er det bevist at kolikk eksisterer nesten ikke i kulturer der mor bærer baby mye. Bæring er naturlig.

Prøv å bytt til annen mme.

Lykke til og vit at det går over.

Anonymous poster hash: 93ceb...112

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...