Gå til innhold

Julekort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som aldri sendte ut julekort før dere fikk barn... hvorfor begynte dere med det da egentlig?

Anonymous poster hash: 8ee9e...bca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor tror du, da? Er det naturlig å sende folk bilder av meg selv og katta?

Anonymous poster hash: cbc4e...b38

Skrevet

Godt spørsmål... Jeg har ikke tenkt så mye over det. Vi hadde vel bare lyst. Vi var endrlig blitt en familie, og det å sende ut julekort ble mer naturlig enn før vi hadde barn...

Men det ble bare de første 6 årene. De siste tre har jeg vært i tidsklemma og ikke fått til noe :P

Anonymous poster hash: 639b0...1d9

Skrevet

Hvorfor tror du, da? Er det naturlig å sende folk bilder av meg selv og katta?

Anonymous poster hash: cbc4e...b38

Skjønner ikke resonnementet ditt... og spørsmålet mitt er ikke spydig ment. Er i den situasjonen selv nå og lurer. Jeg hhar før tenkt at det er rart med de som sender ut kort når de får barn men nå vet jeg ikke lenger. Derfor ville det være til hjelp å høre med de som gjør det. HI

Skrevet

De fleste i familien er interessert i å se barna vokse opp, når man da bor langt unna er julekort en fin måte å få se det på. Det er ikke like interessant å få bilder av voksne mennesker hvert år.

Jeg tolket det dithen at de som ga oppmerksomhet til oss eller babyen ved fødsel ville være interessert i bilder, og slik ble julekortlista til. Dette har forandret seg over årene og 15 år senere er julekortfotigraferingen en fast tradisjon spm barna liker godt og de er med på å lage settingen. Vi legger kortene ved de små oppmerksomhetene vi deler ut til jul og sender i posten til de som bor andre steder og de eldre i familien.

Anonymous poster hash: e19a8...922

Skrevet

De fleste i familien er interessert i å se barna vokse opp, når man da bor langt unna er julekort en fin måte å få se det på. Det er ikke like interessant å få bilder av voksne mennesker hvert år.

Jeg tolket det dithen at de som ga oppmerksomhet til oss eller babyen ved fødsel ville være interessert i bilder, og slik ble julekortlista til. Dette har forandret seg over årene og 15 år senere er julekortfotigraferingen en fast tradisjon spm barna liker godt og de er med på å lage settingen. Vi legger kortene ved de små oppmerksomhetene vi deler ut til jul og sender i posten til de som bor andre steder og de eldre i familien.

Anonymous poster hash: e19a8...922

Høres koselig ut 😊 HI

Skrevet

Skjønner ikke resonnementet ditt... og spørsmålet mitt er ikke spydig ment. Er i den situasjonen selv nå og lurer. Jeg hhar før tenkt at det er rart med de som sender ut kort når de får barn men nå vet jeg ikke lenger. Derfor ville det være til hjelp å høre med de som gjør det. HI

Jeg synes at det er rart når folk plutselig begynner å sende ut julekort når de har fått barn.  Heldigvis har jeg ikke opplevd det mer enn et par ganger, men jeg må innrømme at jeg tenkte mitt og lurte på om de sendte kort fordi de plutselig hadde kommet på at de ville ønske meg (oss) god jul, eller om de viktigste var å vise fram barnet.  Hyggelig å få julekort da, selv om jeg generelt synes bilder av andres barn er kjedelig, bortsett fra tantebarn og framtidige barnebarn, antar jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...