Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #1 Skrevet 26. august 2016 Forrige uke fikk jeg og samboer endelig satt oss ned og ble enige om hvem som skulle ha ansvar for hva i huset. Nå føler jeg meg litt lost! Vanligvis pleier jeg å ordne med klesvask på kvelden når han er på jobb, men det er nå hans ansvar. Jeg ser det har hopet seg opp siden han "overtok", og han kjører mange halvfulle maskiner selv om det er nok klesvask til fulle. Han bruker heller ikke skyllemiddel, og jeg synes klærne blir så stive og ekle uten. Jeg kjenner jeg har lyst til å sette på en maskin nå for å få unna litt, men tenker det ødelegger mer enn det hjelper, nå har jeg jo endelig fått han til å bidra mer i familien. Jeg har også lyst til å si til han at han gjør det feil, men da ødelegger jeg i hvert fall!... må vel bare bite tenna sammen her og la han få gjøre det på sin måte så lenge det blir gjort? Uff. Vanskelig å ikke ha full kontroll hele tiden kjenner jeg... 😕 Anonymous poster hash: 321bf...288
Elsker livet Skrevet 26. august 2016 #2 Skrevet 26. august 2016 Dere kan vel gjøre justeringer? Han tar det vel heller ikke så tungt om du gir han noen tips i og med at det er du som har mest erfaring?
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #3 Skrevet 26. august 2016 Hvorfor aksepterer du at han gjør sine oppgaver som om han var din tenåringssønn...? Anonymous poster hash: 04531...fc2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå