Gå til innhold

Krise. Gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Angrer veldig. Halvveis, fikk avslag på abort. Hva gjør jeg?

Anonymous poster hash: a70c1...05b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åj. Sender deg en klem. Håper dette ordner seg.

Skrevet

Hva med å adoptere bort barnet?

Anonymous poster hash: 0026a...5ce

Skrevet

Hvor langt på vei er du og har du barn fra før?

Anonymous poster hash: e3f9f...034

Skrevet

Første gang jeg er gravid. Uke 20. Føles så feil å gå gravid. Meningsløst. Jeg vil adoptere bort barnet, samboer vil beholde. Jeg vil ikke miste han. Kaos i hode og kropp.

Skrevet

Du har sikkert en svangerskapsdepresjon, kom deg til jordmor og snakk med henne slik at du kan få hjelp.

Skrevet

Fant du plutselig ut at du angrer etter uke 12 ? Tror ikke noe på dette innlegget jeg.

Anonymous poster hash: 3ef21...03d

Skrevet

Fant du plutselig ut at du angrer etter uke 12 ? Tror ikke noe på dette innlegget jeg.

Anonymous poster hash: 3ef21...03d

Fant ikke ut at jeg var gravid før i uke 15. Søkte om abort i uke 17. Fikk avslag.

Skrevet

JEg synes det var utrolig tøft å være gravid. Jeg trodde ikke jeg kom til å bli glad i babyen og jeg var livredd for å ha gjort den største feilen i mitt liv. Jeg er lykkelig 2 barnsmor nå som ønsker seg et barn til. Nå er det sånn at det eneste alternativet er å gjennomføre graviditeten og mannen vil ikke gi fra seg barnet. Så hva med å gi morsrollen en sjans? Om det ikke funker så får fat oppdra barnet alene. Snakk med jordmor når du er på kontroll og ta mot den hjelpen du kan få:)

Anonymous poster hash: e3f9f...034

Skrevet

Så trist. Håper du kan få snakke med noen?

Skrevet

Jeg har ikke noe valg på en måte.. Vil adoptere bort barnet, men uaktuelt for samboer. Går vi fra hverandre, så vil jeg jo treffe på de fra tid til annen. Det blir jo tøft, jeg elsker jo min samboer. Men, dette barnet vil jeg ikke ha. Uff, må bare prøvd å sove nå, orker ikke å tenke mer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...