Gå til innhold

Når man har tvillinger..


Anbefalte innlegg

Skrevet

..og har bestemt seg for to navn, hvordan avgjør man hvem som skal hete hva?! :)

 

Anonymous poster hash: 6dbf2...722

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tvilling 1 og tvilling 2, så ser du hvem som blir født først ;)

 

Har en venninne med eneggede gutter, de fant to navn før de ble født, navnet til førstemann og til andremann. De ble født med ca 10 min mellomrom.



Anonymous poster hash: 46d33...195
Skrevet

Hadde to navn. Etter de ble født så vi hvem som passet til å hete hva.

Det ene navnet var oppkalling, det gikk selvsagt til den som ligna mest på oldefar...

 

Anonymous poster hash: 75804...1e3

Skrevet

Hør hvilken rekkefølge de klinger best i og gi det første til den som kom ut først. ;)



Anonymous poster hash: a8bbb...798
Skrevet

ventet til jeg ble kjent med de før de fikk navn som jeg synes passet. 

tv1 fikk navn ca 4-5 uker gml

tv 2 fikk navn ca 2-3 uker gml

 

 



Anonymous poster hash: cde56...7dc
Skrevet

Alfabetisk?

 

Anonymous poster hash: dbf76...150

Skrevet

Ikke vanskelig. Den med guttetiss fikk guttenavn og den med jentetiss fikk jentenavn!

 

Anonymous poster hash: b16d0...f90

Skrevet

Ikke vanskelig. Den med guttetiss fikk guttenavn og den med jentetiss fikk jentenavn!

 

Anonymous poster hash: b16d0...f90

Sånn gjorde vi det òg😂😜, men kan kanskje tenke meg at det blir litt vanskeleg med to av samme kjønn, på den andre sida så kjende eg stor forskjell på aktivitetsnivå i magen, så hadde sikkert gjort meg opp ei meining før dei kom ut😊.

 

Anonymous poster hash: a2ea2...9c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...