Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #1 Skrevet 26. august 2016 Noen som har hatt denne og kan anbefale? Vet regntøyet er fantastisk, men dressen kjenner jeg ikke. Det er rabatt på nettsiden nå og det var veldig rimelig, så fristet til å kjøpe. Anonymous poster hash: 5e960...479
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #2 Skrevet 26. august 2016 Lurer på det samme, vi har hatt og har enda parkdressen fra kattnakken( finnes på babybanden.no) og den anbefaler jeg , stor og romslig, holder barnet varmt og tørr Anonymous poster hash: 7c722...1b8
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #3 Skrevet 26. august 2016 er det den grå med rosa/blå på, eller den nyeste, ensfarget? Den grå synes jeg det ble fort hull i. Den blå vi har nå, tror det var ny modell i vinter, er vi veldig fornøyd med Elsker alt ullet derfra også! Anonymous poster hash: bfb68...526
Anonym bruker Skrevet 28. august 2016 #4 Skrevet 28. august 2016 er det den grå med rosa/blå på, eller den nyeste, ensfarget? Den grå synes jeg det ble fort hull i. Den blå vi har nå, tror det var ny modell i vinter, er vi veldig fornøyd med Elsker alt ullet derfra også! Anonymous poster hash: bfb68...526 Vi har den som er grå og blå , den modellen hadde kommet ut i 2014 da Anonymous poster hash: 7c722...1b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå