Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #1 Skrevet 26. august 2016 Hun er sint fordi jeg ikke lot meg kommandere til å lese mer, og hun skulle på ingen måte synges til. Når jeg går ned fra senga (hun har en loftseng), vil hun ha sang likevel, men bare hvis jeg kommer opp igjen. Jeg sier at jeg kan stå på krakken og synge, men jeg kommer ikke opp igjen. Hun vil bare synges til hvis jeg kommer opp, så da sier jeg god natt og går ut av rommet. Det er stille i fem minutter, så starter hun et raserianfall med sparkingen i vegg, seng og høye hyl. Dette er en helt ny oppførsel for meg og foreløpig overhører jeg det. Men er det riktig? Hennes normale reaksjon de få gangene sånt skjer er voldsom gråt. Det resulterer til slutt i et sårt rop etter meg hvor hun får en klem og noe drikke. Det tviler jeg på kommer til å skje nå. Så hva ville dere ha gjort. Hører med til historien at pappaen har vært bortreist i mange dager og det har vært skolestart. Så mye som rir og herjer i kroppen om dagen generelt. Anonymous poster hash: d7050...6b0
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #2 Skrevet 26. august 2016 Nå har det pågått i 20 min... Anonymous poster hash: d7050...6b0
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #3 Skrevet 26. august 2016 Jeg ville gått opp, sagt at jeg skjønner at hun er sinna, men at slik oppførsel på ingen måte endrer ditt svar! Og at når hun har roet seg ned kan hun få litt kos og trøst! Jeg tror det er veldig viktig det du sier om skolestart osv - dette er nok sikkert en reaksjon på alt nytt som har skjedd :/ Anonymous poster hash: 7c1fe...a50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå