Gå til innhold

Hva syns dere om denne lampen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor lurer du og hvilken forskjell gjør det å høre hva andre synes? Jeg må innrømme at jeg synes den er veldig lite pen, men det spiller jo ingen rolle.

Skrevet

Hvorfor lurer du og hvilken forskjell gjør det å høre hva andre synes? Jeg må innrømme at jeg synes den er veldig lite pen, men det spiller jo ingen rolle.

Eh, hæ?

Er ofte jeg spør om andres meninger når jeg er i tvil.

Jeg synes lampa var litt i overkant bling.

Anonymous poster hash: 87ecd...796

Skrevet

Forferdelig

Anonymous poster hash: d968c...c42

Skrevet

Likte den ikke så godt jeg heller, men nå ser jeg jo for meg hvor jeg skulle ha hatt den her.. jeg ønsker meg i utgangspunktet en skikkelig stor og overdådig lysekrone 😊 mulig den passer godt inn hos deg :)

Skrevet

Næh. Syns sånne blingbling lysekroner er tacky. Men det er min mening. Hvis du liker den, går du for den.

Anonymous poster hash: 92f62...95a

Skrevet

Likte den ikke.

Anonymous poster hash: d6ad1...1ef

Skrevet

Den var utrolig lite pen. Men kanskje penere i rett hus. Jeg vet ikke? Vanskelig å si uten å vite om huset og rommet lampen skal henge i

Anonymous poster hash: 2aea0...974

Skrevet

Grusom dessverre

Anonymous poster hash: 10ad2...e54

Skrevet

Eh, hæ?

Er ofte jeg spør om andres meninger når jeg er i tvil.

Jeg synes lampa var litt i overkant bling.

Anonymous poster hash: 87ecd...796

Ja, jeg spør også om jeg er i tvil, men ikke hvem som helst. For at det skal ha noen som helst relevans, hvis det dreier seg om for eksempel en lampe, ville jeg spurt noen som visste hvordan det skulle passe inn og hvis smak jeg likte. Om man spør tilfeldig her får man tilfeldige svar. HI synes sikkert ikke jeg har det fint hjemme (antakelse basert på linken) og jeg syntes lampa var stygg. Men det spiller jo ingen rolle?
Skrevet

Ikke min stil, så jeg likte den ikke.

Skrevet

Har du tenkt på hvor fin lysekrone du kan få om du kjøper en gammel en, muligens antikk. Er en helt annen glød i gamle lysekroner. Mer særpreg har de også. Den det var link til hadde ingen sjel, bare bling,bling. Ikke vondt ment altså, men siden du spurte...

Skrevet

Ikke fin

Anonymous poster hash: 97a24...d91

Skrevet

Jeg hadde kanskje likt den for ti år siden, men nå har den bling-stilen gått langt på overtid etter min mening. Det har vært så mye av den stilen i billigbutikkene de siste årene, av lavere kvalitet. Folk blander og mikser inn i stiler som ikke passer sammen etter min mening, så denne lampen gir meg dessverre dårlige assosiasjoner.  

Skrevet

Skal ha den på et soverom, og kan ikke ha en fortsatt stor 😔😔

Kjipt å høre at den ikke var så fin, er litt i tvil og har ingen å spørre 😔😔

Hi

Anonymous poster hash: 578ab...351

Skrevet

Skal ha den på et soverom, og kan ikke ha en fortsatt stor 😔😔

Kjipt å høre at den ikke var så fin, er litt i tvil og har ingen å spørre 😔😔

Hi

Kjøp den! Hadde digga å hatt en sånn på soverommet selv, hvis jeg hadde hatt soverom den hadde passet i... en vakker dag :D

DU liker den. Det er det viktigste!! Du kan ikke høre på dibdamene. Her er jo nude strømpebukse forbudt også :P

Skrevet

Kjøp den! Hadde digga å hatt en sånn på soverommet selv, hvis jeg hadde hatt soverom den hadde passet i... en vakker dag :D

DU liker den. Det er det viktigste!! Du kan ikke høre på dibdamene. Her er jo nude strømpebukse forbudt også :P

Takk 😊😍

Jeg bruker ofte nude strømpebukse 🙈

Hi

Skrevet

Blandt de styggeste lampene jeg vet om, faktisk 😷

Skrevet

Takk 😊😍

Jeg bruker ofte nude strømpebukse 🙈

Hi

Det gjør jeg også😂 Kjøp den når du liker den!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...