Gå til innhold

Er dette galt syntes dere? En form for utroskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en kompis som jeg har kjent i 35 år, vi har gått i klasse og har alltid hatt god kontakt.

Han er avholds og da vi var unge var han alltid den som kjørte meg hjem fra byen.

Vi mistet kontakten i mange år, men har nå tatt opp kontakten igjen.

Vi er en gjeng ca hver tredje måned møtes og går på by'n. Han kjører meg alltid hjem, og vi kan bli sittende i bilen og prate opp til en time.

Vi chatter også en del på FB, ikke hver dag.

Mannen min er ikke med da jeg er ute med denne gjengen, da han ikke kjenner de, og har ikke noe interesse av å være med ut. Men, han vet at det er alltid han samme som kjører meg hjem.

Er dette galt? Det er ikke noe flørt mellom oss, kanskje en liten gnist, men aldri noe mer enn at han får en klem da jeg går.

Jeg gidder ikke si at vi chatter på FB, men hadde han sett det, så hadde det egentlig ikke gjort noe...vi skriver bare om dagligdagse ting som jobb, trening etc

Hva syntes dere om dette? Er det galt?

Anonymous poster hash: ede87...f26

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er jeg i så fall langt mer utro enn jeg har vært klar over.

Skrevet

Kan ikke se hva som er galt her? Med mindre det er følelser involvert

Anonymous poster hash: 893dc...1ad

Skrevet

Hi her,

Det er nok kanskje noen små følelser, eller kanskje ikke akkurat følelser, men kjemi.

Vi har ekstrem god kjemi, og har alltid hatt det.

Han er singel.

Skrevet

Nei, du er ikke utro.

Du er flink som kontrollerer følelsene dine og ikke lar de sveve fritt. Klapp deg selv på skuldra. Elsk mannen din og elsk med mannen din. Vær glad i kamerateb din og hygg deg med han sånn som dere bruker å gjøre ;)

Skrevet

Nei, du er ikke utro.

Du er flink som kontrollerer følelsene dine og ikke lar de sveve fritt. Klapp deg selv på skuldra. Elsk mannen din og elsk med mannen din. Vær glad i kamerateb din og hygg deg med han sånn som dere bruker å gjøre ;)

Takk for fine ord.

Skrevet

Utro er du jo ikke, fordi du skjuler jo ingenting fra mannen din.

MEN, jeg personlig føler at det er fremdeles respektløst mot mannen min å ha et slikt " forhold " til en annen mann.

Anonymous poster hash: f128f...d8d

Skrevet

Utro er du jo ikke, fordi du skjuler jo ingenting fra mannen din.

MEN, jeg personlig føler at det er fremdeles respektløst mot mannen min å ha et slikt " forhold " til en annen mann. Anonymous poster hash: f128f...d8d

Ok, mener du at vi chatter og snakker i bilen da han kjører meg hjem?

Skrevet

Du er overhodet ikke utro og relasjonen er helt OK.

Skrevet

Har også slike venner. Jeg er utrolig glad i dem, og kan finne på ting med dem, men det er mannen jeg elsker!

Du er ikke utro!

Skrevet

Har også slike venner. Jeg er utrolig glad i dem, og kan finne på ting med dem, men det er mannen jeg elsker!

Du er ikke utro!

Takk

Skrevet

Du er ikke utro. Det er ganske kravstort å forvente at en eneste person skal dekke alle dine behov på alle arenaer i all fremtid, så det bør være helt uproblematisk å ha gode venner som man gjør ting sammen med - så lenge det ikke er følelser med i bildet og du ikke i hemmelighet går og lengter etter han andre, selvsagt. Jeg har en bestekompis som jeg elsker å diskutere aktuelle og hypotetiske problemstillinger med, og min mann syns slikt er kjedelig. Så hvis mannen syns jeg maser for mye om ett eller annet helt hypotetisk, bare for tankeeksperimentets skyld, sier han gjerne "nå syns jeg du skal ta en telefon til Per i stedet!" 😄 Så lenge det ikke er følelser med i bildet og man ikke går lenger enn en klem, er du helt innafor.

Skrevet

Hi her.

Takk skal dere ha.

Jeg føler meg ikke utro for å si det slik.

Denne mannen gir meg en god oppmerksomhet, og vi har det bare gøy.

Han er bare snill.

Skrevet

Du er jo ikke utro, men man kan jo spørre seg om en selv hadde syntes det var greit dersom det var mannen som holdt på slik. Hadde det vært greit at han gjorde det, da er det nok greit det du holder på med...

Anonymous poster hash: 533d5...6ef
Skrevet

Du er jo ikke utro, men man kan jo spørre seg om en selv hadde syntes det var greit dersom det var mannen som holdt på slik. Hadde det vært greit at han gjorde det, da er det nok greit det du holder på med... Anonymous poster hash: 533d5...6ef

For meg hadde det vært greit, spes hvis det var ei han hadde kjent i 35 år....

Skrevet

Om du hadde syntes det var greit at din mann hadde samme forhold, med samme gnist, til en annen dame, så er det vel ingenting galt.

Men siden du spør, så lur jeg på om du opprettet denne tråden for å døyve litt dårlig samvittighet ovenfor mannen din...

Anonymous poster hash: 69e6c...ad9

Skrevet

Nei, det er ikke utroskap å ha en god venn av motsatt kjønn! Kos deg med det :)

Skrevet

Du er IKKE utro!! Ta godt vare på vennskapet med kompisen din. Det er gull verdt! ❤️

Kom heller tilbake til oss den dagen det eventuelt skulle oppstå følelser mellom dere. 😉

Skrevet

Du er ikke utro, men jeg hadde IKKE satt pris på tilsvarende reaksjon hvis det var min mann.

Anonymous poster hash: 28c53...f97

Skrevet

Syns det er innafor at han kjører deg hjem,men jeg hadde droppa chattinga

Anonymous poster hash: 6a4c7...54a

Skrevet

Jeg har det sånn med en av mannens beste venner.Det er absolutt ingenting i mellom oss og har aldri vært det. Men vi chatter ofte på messenger og han kan fint komme hit å henge når mannen jobber. Mannen synes det bare er fint at noen passer på meg og ungene når han jobber sent. Vi har det bare gøy sammen,så ser ikke på det som noe stress.

Anonymous poster hash: 7bdac...198

Skrevet

Helt ærlig så skjønner jeg ikke engang problemstillingen. Når ble det galt å ha venner?

Skrevet

Ikke noe galt og ikke utroskap . Kjør på og ha det gøy med vennen din ☺️

Anonymous poster hash: ed815...552

Skrevet

Dette er så og si min historie.

Deg endte med at vi gikk over streken. Ikke sex, men det spiller igrunn liten rolle..

Vennskapet måtte ta slutt of jeg må leve med skyld og skam og kjærlighetssorg

Så vær forsiktig. Jeg trodde aldri i livet at jeg skulle kunne gjøre noe slikt..

Anonymous poster hash: 89285...c51

Skrevet

Høres problematisk ut.

Men er du helt sikker på at ikke denne vennen din egentlig går og håper på noe mer?

Om ikke, så må det vel være lov å ha venner av det motsatte kjønn tenker jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...