Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #1 Skrevet 26. august 2016 Sa hei til foreleseren min på flyplassen nå. Tenkte kanskje hun kjente meg igjen siden vi er en liten klasse og hadde undervisning med henne idag og har hatt tre fulle dager. Hun sa hei tilbake men så på meg som jeg var klin kokos? Sier hei til fremmede liksom?! Skjønner jo forelesere har mange å huske på, nå er jeg bare flau... Anonymous poster hash: 86c1b...7a1
Nullstress;) Skrevet 26. august 2016 #2 Skrevet 26. august 2016 Hvorfor var det flaut? Jeg sier hei til vilt fremmede støtt og stadig 😂
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #3 Skrevet 26. august 2016 Er foreleseren det er flaut for Anonymous poster hash: 96b47...bd7
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #4 Skrevet 26. august 2016 Oi, jeg er foreleser og hadde blitt virkelig flau om jeg ikke hadde husket en av studentene. Jeg husker typ studenter jeg hadde for flere år siden.. Her er det ikke du som burde være flau. Men det kan være hun ser dårlig, eller kopler ut i stressende situasjoner.. Anonymous poster hash: cc7ab...cf1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå