Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #1 Skrevet 26. august 2016 Hun blir alltid bilsyk. De 10minuttene til bhg gjør at hun kaster opp, til butikk og alt. Vi prøver å sykle, men med vestlandsvær er det ikke alltid like gøy når jeg kommer hjem fra nattevakt. Dersom vi må snu sete fremover, hva kjøper vi da? Beltestol eller bilsete med egne belter? Anonymous poster hash: 68098...739
Mamma_til_2 Skrevet 26. august 2016 #2 Skrevet 26. august 2016 Fremmovervent er det ikke anbefalt og bruke settes egne seler men bilens setebelte.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #3 Skrevet 26. august 2016 Puttet min treåring fremovervendt i beltestol, han oppfylte selvsagt kravene til høyde og vekt. Aldri hatt problemer med spring i bil siden! Anonymous poster hash: 16aa1...17b
februarprins2013 Skrevet 26. august 2016 #4 Skrevet 26. august 2016 Min var litt over 3 år når han begynte og sitte fremovervendt, mye bedre for alle etter det er jo abefalt til 4 år,men lov til og sette de fremover fra de er 15mnd
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #5 Skrevet 26. august 2016 Beltestol. Hjalp litt på vår bilsyke gutt, men på turer mer enn 30 min gir vi postafen. Anonymous poster hash: a4f5f...dac
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #6 Skrevet 26. august 2016 Hva er høyden for å kunne bruke beltestol? Finner kun vekten. Anonymous poster hash: 68098...739
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #7 Skrevet 26. august 2016 Hva er høyden for å kunne bruke beltestol? Finner kun vekten.Anonymous poster hash: 68098...739 Det er bare vekt. 15 kilo er minimumsvekt Anonymous poster hash: a4f5f...dac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå