Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #1 Skrevet 26. august 2016 vi gjikk fra hverandre for noen mder siden. barnet går fortsatt i bhgen. han har barnet annenhver helg. han skulle også ha barnet på ettermiddagsamvær og av og til ellers. de gangene jeg har spurt har han sagt nei de passer ikke. han skulle også finne seg en annen plass og bu så han kunna ha barnet mer men de har han ikke prioritert. han er også mer sammen med de andre barnet han har fra eitt anna forhold de barnet er noen år eldre. så til spørsmålet mitt. jeg vil flytte bort ca 3 timer. men kan han nekte meg og stiller han så høyt med sine prioriteringer i en mekling? for meg så virker de så han ikke bryr seg. Anonymous poster hash: 6c2dc...4d1
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #2 Skrevet 26. august 2016 Mekling. Få til en fast avtale med hanoen og avtal en fast dag pr uke. Ved flytting må du gi 6 ukers skriftlig varsel. Han kan ikke nekte, men samvær bør jo da også gjennomføres på annen måte. Anonymous poster hash: ca93e...679
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #3 Skrevet 26. august 2016 han får ta insiativ selv om han vil ha barnet mer mener jeg. jeg vil ikke tvinge han heller. jeg er bare glad han har barnet annenhver helg. Anonymous poster hash: 6c2dc...4d1
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #4 Skrevet 26. august 2016 jeg mener..jeg er berre glad han berre har barnet annenhver helg og ikke mer. Anonymous poster hash: 6c2dc...4d1
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #5 Skrevet 26. august 2016 Har dere en samværavtale. Dersom dere har det så har far brutt denne og da er ikke avtalen gyldig lengre. Og har man ikke en gyldig samværsavtale som gjennomføres kan du flytte uten å varsle - fordi det vil ikke gripe inn i samværsavtalen dere altså ikke har. Anonymous poster hash: d6c4b...24c
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #6 Skrevet 26. august 2016 jeg er så redd han skal lage ett stort nummer utav de hele. gå til rettsak og slik.. men han får vel ingen medhold vel når han oppfører seg slik og har brutt avtalen? helt siden barnet ble født er de jeg som har tatt meg av barnet. han har vert mye borte pga jobb. hi Anonymous poster hash: 6c2dc...4d1
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #7 Skrevet 26. august 2016 jeg er så redd han skal lage ett stort nummer utav de hele. gå til rettsak og slik.. men han får vel ingen medhold vel når han oppfører seg slik og har brutt avtalen? helt siden barnet ble født er de jeg som har tatt meg av barnet. han har vert mye borte pga jobb. hi Anonymous poster hash: 6c2dc...4d1 Da får han bare gå til sak. Du har ditt på det tørre. Anonymous poster hash: d6c4b...24c
Gjest Antarctica Skrevet 26. august 2016 #8 Skrevet 26. august 2016 jeg er så redd han skal lage ett stort nummer utav de hele. gå til rettsak og slik.. men han får vel ingen medhold vel når han oppfører seg slik og har brutt avtalen? helt siden barnet ble født er de jeg som har tatt meg av barnet. han har vert mye borte pga jobb. hi Anonymous poster hash: 6c2dc...4d1 Hvis dere har praktisert annen hver helg og ingen ukedager ellers, så prosederer du selvsagt på at dere kan fortsette den ordningen. Og det står deg fritt å flytte.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #9 Skrevet 26. august 2016 nei han har jo ikke visst noen interesse for å ha barnet i ukedagene så. håper jeg får medhold på meklingen. Anonymous poster hash: 6c2dc...4d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå