Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #1 Skrevet 26. august 2016 Jeg ønsker meg nye støvler nå til høsten. Synes Ilse Jacobsen sine er kjempestilige. Hvilke anbefaler dere? Og hvor finner jeg disse billigst? Ønsker høye støvler i svart. Bruker str 36 i sko. Burde jeg gå opp en størrelse med tanke på ullsokker? Anonymous poster hash: aeec1...63a
Elsker livet Skrevet 26. august 2016 #2 Skrevet 26. august 2016 Både hunter og ilse jacobsen støvlene jeg har er store i størrelsen i foten. Men det er mange år siden jeg kjøpte de, så vet ikke om de er like nå, så jeg hadde ikke gått opp i størrelse med tanke på min erfaring. Hunterstøvlene er kanskje litt bedre i sålen, ilse jacobsen er mer flat. Begge lager litt for mye lyd når jeg går fordi gummien går ut og inn i søkket rett over hælen, så jeg bruker sjelden slike gummistøvler. Jeg foretrekker dock bootsa mine når jeg skal ut å gjøre skittent arbeid, og ellers bruker jeg vanntette sko når det er vått.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #3 Skrevet 26. august 2016 Er veldig fornøyd med Hunters å har 2 par ☺ Syns de er gode å gå i. Kunne også tenkt meg et par med Ilse Jacobsen med for i. Her jeg bor er de ikke få dager med regn så jeg liker å føle med stilig selv om de regner ☺ Har også Helly Hansen regnkåpe som jeg er veldig fornøyd med. Anonymous poster hash: e86a0...430
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå