Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #1 Skrevet 26. august 2016 Min samboers bror skal gifte seg på lørdag, og hele familien er da i Hellas ettersom bryllupet skal foregå der. Hans kommende svigersøster inviterte igår hele bryllupsfølget (foreldre, søsken, venner og øvrig familie) til et felles bachelorparty for henne og min manns bror. Her kommer den første skurringa, dette er jo noe man skal gjøre hver for seg med hver sine venner eller? Men i alle fall. De får vite det er en overraskelse i vente og at de må inn i et mørkt rom der den kommende brudgommen setter seg ned på en stol mens resten står bak. Plutselig flasher lyset på, og der står den kommende brud. I en sexy drakt og stringtruse, med ei strippestang installert. Hun fortsetter så med å stå å gni seg opp etter stanga og gjøre sitt beste for å være sexy, mens HELE familien står i sjokktilstand å ser med vantro på hva som utspiller seg på scenen - i 4 minutter! Jeg har ikke gleden av å være der selv, men min samboer ringte meg i går kveld og fortalte hva som hadde skjedd. Han sa hele opplegget var ufattelig flaut og rett og slett ekkelt. Hun er ufattelig selvsentrert og tror alle elsker henne, men dette tar vel kaka? Anonymous poster hash: e38e6...3c0
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #2 Skrevet 26. august 2016 Hahahaha. Hvordan reagerte brudgommen?? Anonymous poster hash: c7f2d...46d
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #3 Skrevet 26. august 2016 Haha, seriøst? Tror jeg hadde pisset på meg av latter.. Anonymous poster hash: ffcda...959
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #4 Skrevet 26. august 2016 Hvorfor er det verre enn at ukjent stripper gnikker seg inn til mannen og gir ham lap dance? Det hender jo titt og ofte at brugdommen også går videre med stripperen. kanskje ikke i Norge, men i andre land der det er vanlig med strippere på utdrikningslag. Hvorfor er det verre at den kommende kona stripper for sin kommende mann? De skal jo tross alt bo sammen. Anonymous poster hash: 7ff8c...5a9
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #5 Skrevet 26. august 2016 Det er jo greit nok at hun danser for sin kommende mann, men hun kunne jo spart sin kommende svigerfamilie for showet Hva brudgommen sa hørte ikke med historien, min mann var full da han ringte. Skal få flere detaljer av han idag når han er alene og edru, men jeg ler og ler Anonymous poster hash: e38e6...3c0
ma(G)ma med to små :) Skrevet 26. august 2016 #6 Skrevet 26. august 2016 Hvorfor er det verre enn at ukjent stripper gnikker seg inn til mannen og gir ham lap dance? Det hender jo titt og ofte at brugdommen også går videre med stripperen. kanskje ikke i Norge, men i andre land der det er vanlig med strippere på utdrikningslag. Hvorfor er det verre at den kommende kona stripper for sin kommende mann? De skal jo tross alt bo sammen. Anonymous poster hash: 7ff8c...5a9 Problemet her var vel at hun strippet for familien, ikke at hun strippet for mannen 😂
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #7 Skrevet 26. august 2016 Hvorfor er det verre enn at ukjent stripper gnikker seg inn til mannen og gir ham lap dance? Det hender jo titt og ofte at brugdommen også går videre med stripperen. kanskje ikke i Norge, men i andre land der det er vanlig med strippere på utdrikningslag. Hvorfor er det verre at den kommende kona stripper for sin kommende mann? De skal jo tross alt bo sammen. Anonymous poster hash: 7ff8c...5a9 Så du synes det er helt greit å strippe foran foreldre, søsken, svigerforeldre og kanskje noen besteforeldre også? Anonymous poster hash: 43a91...619
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #8 Skrevet 26. august 2016 Min samboers bror skal gifte seg på lørdag, og hele familien er da i Hellas ettersom bryllupet skal foregå der. Hans kommende svigersøster inviterte igår hele bryllupsfølget (foreldre, søsken, venner og øvrig familie) til et felles bachelorparty for henne og min manns bror. Her kommer den første skurringa, dette er jo noe man skal gjøre hver for seg med hver sine venner eller? Men i alle fall. De får vite det er en overraskelse i vente og at de må inn i et mørkt rom der den kommende brudgommen setter seg ned på en stol mens resten står bak. Plutselig flasher lyset på, og der står den kommende brud. I en sexy drakt og stringtruse, med ei strippestang installert. Hun fortsetter så med å stå å gni seg opp etter stanga og gjøre sitt beste for å være sexy, mens HELE familien står i sjokktilstand å ser med vantro på hva som utspiller seg på scenen - i 4 minutter! Jeg har ikke gleden av å være der selv, men min samboer ringte meg i går kveld og fortalte hva som hadde skjedd. Han sa hele opplegget var ufattelig flaut og rett og slett ekkelt. Hun er ufattelig selvsentrert og tror alle elsker henne, men dette tar vel kaka? Anonymous poster hash: e38e6...3c0 Wææææææææ!!! Så grusomt! 😂😳😱 Anonymous poster hash: e79be...47f
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #9 Skrevet 26. august 2016 Haha, tror hun vinner konkurransen "årets verste svigerdatter" iallefall! haha Anonymous poster hash: 6aafb...1aa
Fru vims Skrevet 26. august 2016 #10 Skrevet 26. august 2016 Uff... 😂😂 ja det hørtes veldig spesielt ut..
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #11 Skrevet 26. august 2016 Jeg tenker du ikke har hørt så mye sykt, men helt klart upassende og drøyt. Jeg hadde nok vært litt målløs om jeg opplevde det selv, men skal litt til for å bli sjokkert over rare ting folk gjør i disse dager. Anonymous poster hash: ace95...75e
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #12 Skrevet 26. august 2016 Kanskje ikke det sykeste, men klart noe av det sprøeste i forhold til bryllupsfeiring. Dette er så upassende og flaut at jeg krymper meg. Hun må jo mangle noen antenner som synes dette er greit. Stakkars svigerbroren min sier jeg bare, lurer på hva han må ha tenkt med hele familien bak seg mens dette levenet foregikk. Huffameg HI Anonymous poster hash: e38e6...3c0
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #13 Skrevet 26. august 2016 Ahahahahaha! Hvis jeg hadde fått en sånn svigersøster hadde jeg ønsket henne velkommen inn i familien med åpne armer! strippe foran farmor og farfar. For noen baller hun har! 😂😂😂😂 digger det! Anonymous poster hash: 45a1d...7cd
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #14 Skrevet 26. august 2016 Morsom vri. Hvorfor var ikke du der? Anonymous poster hash: 1feaf...3ac
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #15 Skrevet 26. august 2016 Hahahaha, aldri mer et tørt og kjedelig familieselskap 😉 Anonymous poster hash: a5f1f...f75
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #16 Skrevet 26. august 2016 Gleder meg til dåp og konfirmasjon Anonymous poster hash: a0051...116
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #17 Skrevet 26. august 2016 Å. .. Nå kjenner jeg at jeg ble nysgjerrig ettersom jeg "kjenner" et par som gifter seg i Hellas i helgen, hahaha Anonymous poster hash: e2acb...c51
Gjest Antarctica Skrevet 26. august 2016 #18 Skrevet 26. august 2016 Hvis ikke isen er brutt nå, så blir den det aldri 😂
Gjest Skrevet 26. august 2016 #19 Skrevet 26. august 2016 Oii....henne kjenner jeg....og hun har baller av stål!!😁
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #20 Skrevet 26. august 2016 Det hadde jeg opplevd som ekstremt kleint hvis det hadde vært meg og min familie :/ Anonymous poster hash: f56ec...a08
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #21 Skrevet 26. august 2016 Oii....henne kjenner jeg....og hun har baller av stål!!seriøst? Anonymous poster hash: 8bb98...f2d
Gjest Darwinia:-) Skrevet 26. august 2016 #22 Skrevet 26. august 2016 Gleder meg til dåp og konfirmasjon Anonymous poster hash: a0051...116 😂😅😆
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #23 Skrevet 26. august 2016 Haha! Skulle nesten gjort det bare for å sett ansiktutrykket til svigers Anonymous poster hash: 0208b...45e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå