Gå til innhold

Når du rir mannen.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

...gjør du det sånn opp og ned på penis eller sitter helt ned på den og "gnir" deg frem og tilbake?

Jeg elsker den siste, da den første bare blir inn-og-ut-sex og gir meg lite. Problemet er at mannen blir slapp med EN gang om jeg gjør den siste, og har dermed ikke fått gjort det på mange herrens år:/ Min ex var helt fantastisk sånn sett. Han var bare ikke noen særlig hyggelig type ellers. Synes det er så synd at jeg aldri skal få oppleve det jeg SKIKKELIG liker på grunn av dette. Men ekteskapet ellers er fantastisk. Bør jeg bare leve med det og aldri bli helt tilfredsstilt? :/



Anonymous poster hash: e65b4...c69
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Penisring?

Jeg rir opp og ned først og når det nærmer seg gnir jeg.

Skrevet

Hva er alternativet? Å dumpe mannen? Å være utro?

 

Ta vare på det du har tenker jeg. Om ikke alt er 100% etter din smak - så er det rett å slett sånn livet er. 



Anonymous poster hash: 17965...31c
Skrevet

Litt blanding. Har du prøvd at han sitter oppreist? Da kan du ri opp og ned mens du gnir. Hos oss treffer mannen g-punktet på det viset. Ekstrabonus😉

 

Anonymous poster hash: f61c0...1d4

Skrevet

Prøv å sette deg motsatt vei, kanskje?

 

Anonymous poster hash: 586c8...c52

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...