Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #1 Skrevet 26. august 2016 ...gjør du det sånn opp og ned på penis eller sitter helt ned på den og "gnir" deg frem og tilbake? Jeg elsker den siste, da den første bare blir inn-og-ut-sex og gir meg lite. Problemet er at mannen blir slapp med EN gang om jeg gjør den siste, og har dermed ikke fått gjort det på mange herrens år:/ Min ex var helt fantastisk sånn sett. Han var bare ikke noen særlig hyggelig type ellers. Synes det er så synd at jeg aldri skal få oppleve det jeg SKIKKELIG liker på grunn av dette. Men ekteskapet ellers er fantastisk. Bør jeg bare leve med det og aldri bli helt tilfredsstilt? :/ Anonymous poster hash: e65b4...c69
Lille krøll Skrevet 26. august 2016 #2 Skrevet 26. august 2016 Penisring? Jeg rir opp og ned først og når det nærmer seg gnir jeg.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #3 Skrevet 26. august 2016 Hva er alternativet? Å dumpe mannen? Å være utro? Ta vare på det du har tenker jeg. Om ikke alt er 100% etter din smak - så er det rett å slett sånn livet er. Anonymous poster hash: 17965...31c
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #4 Skrevet 26. august 2016 Litt blanding. Har du prøvd at han sitter oppreist? Da kan du ri opp og ned mens du gnir. Hos oss treffer mannen g-punktet på det viset. Ekstrabonus😉 Anonymous poster hash: f61c0...1d4
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #5 Skrevet 26. august 2016 Prøv å sette deg motsatt vei, kanskje? Anonymous poster hash: 586c8...c52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå