Gå til innhold

Inkasso og løsninger..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er sånn om man har saker hos inkasso at man kan selv komme til en enighet om løsning? må de da kunne godta det jeg har råd til å betale feks hvis jeg har lav innkomst eller kan de kreve at jeg betaler mye mer enn mitt "forslag" ?

 

ønsker å få nedbetalt fortest mulig men vil ikke love noe jeg ikke kan eller har råd til å betale.



Anonymous poster hash: 42b71...248
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De må ikke godta de forslagene du kommer med, de kan stå på sitt og ha retten på sin side.

Når det er sagt så vil de gjerne ha pengene sine med minst mulig styr, så hvis du kommer med (og følger opp!!!) en fornuftig avtale kan det være de godtar det.

 

Anonymous poster hash: 587a2...334

Skrevet

Send de oversikt over hva du har av inntekt og utgifter. Og hva du tenker å betale. Så ser du hva de sier. Det gjorde jeg. De gikk med på mitt forslag. Jeg argumenterte med at bedre at de får noe enn ingenting på lenge og det blir veldig dyrt

 

Anonymous poster hash: 7da90...b50

Skrevet

De kan kreve at du betaler mer hvis du har inntekt til det, men om du kommer med et forslag som innebærer at du gjør opp for deg til slutt så er det stor sjanse for at de godtar det.



Anonymous poster hash: 654ee...848

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...