Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #1 Skrevet 25. august 2016 2 ganger denne uka, eller siden søndag, der det har kommet veldig lite. En liten klump på mandag og en liten idag. Er bortreist og bor oppå masse folk. Greier ikke gå skikkelig på do, og kjenner det rumler i magen, blir ekstra engstelig for om folk hører de stygge lydene fra magen... Har spist lite og ujevnt denne uka. Hvor ille er det?! Skal hjem i helgen en tur og håper få tømt meg da.. *flau* Anonymous poster hash: 501a5...f7b
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #2 Skrevet 25. august 2016 Sånn er jeg på ferie blandt annet, var bort en uke i sommer, var knapt på do den uka, kom hjem, og hadde vel alle oppsparte dobesøk på et par timer. Bare doen hjemme som duger 😂 Anonymous poster hash: 3ee41...52e
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #3 Skrevet 26. august 2016 Jeg er Shitbreak. Bæsjer bare hjemme. Anonymous poster hash: 201e2...032
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #4 Skrevet 26. august 2016 Jeg har det litt på samme måte, men har funnet meg en "teknikk". Papir i do, musikk på telefon og surfer på telefon, da klarer jeg å slappe nok av til at jeg får det til. Anonymous poster hash: daa69...719
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #5 Skrevet 26. august 2016 Lag deg en sterk kaffe og drikk på tok mage. Ta gjerne en røyk eller snus om du har mulighet også. Også setter du på dusjen og setter deg på do. Men sånn ellers er det lurt å få i seg nok vann og nok fiber, selv på tur. Håper det ordner seg. Jeg sliter med det samme, men å ha på dusjen kan hjelpe, for da bråker det, også kan du ta en sjapp dusj med god såpe så blir lukten borte og Anonymous poster hash: 15988...1b7
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #6 Skrevet 26. august 2016 Ikke for å gjøre det verre for dere... Men dere som bruker musikk og dusj for å bråke; dere skjønner vel at det er DERE det bråker mest for? De som sitter på stua feks hører prompelyder akkurat like godt... Anonymous poster hash: 2a60e...d62
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #7 Skrevet 26. august 2016 Ikke for å gjøre det verre for dere... Men dere som bruker musikk og dusj for å bråke; dere skjønner vel at det er DERE det bråker mest for? De som sitter på stua feks hører prompelyder akkurat like godt... Anonymous poster hash: 2a60e...d62 Ikke for å gjøre det verre? Nå kommer jeg jo aldri til å bæsje på tur igjen! Anonymous poster hash: 15988...1b7
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #8 Skrevet 26. august 2016 Ikke for å gjøre det verre? Nå kommer jeg jo aldri til å bæsje på tur igjen! Anonymous poster hash: 15988...1b7 Ville bare gjøre dere bevisste på det, for jeg dreit meg, bokstavelig talt, ut med samme tro før😂Og enda verre å tro at ingenting høres, for så å bli gjort obs på det etterpå. Det som funker er å sette på musikk eller høy lyd på TV der de som ikke skal høre der sitter. Anonymous poster hash: 2a60e...d62
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #9 Skrevet 26. august 2016 Det hjelper med musikk på telefonen. Jeg og samboeren har faktisk prøvd det ut. Men selvsagt kan en sikkert fortsatt høre noen lyder om noen sitter utenfor døra og hører etter, men hvem gjør det? Når en har på musikk, så hører en at det er lyd fra badet. Så litt ekstra lyd blir ikke så merkbart. Om det er helt stilt for så komme noen "brakere", så vil en selvsagt legge bedre merke til det. Anonymous poster hash: daa69...719
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #10 Skrevet 26. august 2016 Må også minne på at dopapir i skåla først demper lyden godt Anonymous poster hash: daa69...719
Syngensang Skrevet 26. august 2016 #11 Skrevet 26. august 2016 Ikke for å gjøre det verre? Nå kommer jeg jo aldri til å bæsje på tur igjen! Anonymous poster hash: 15988...1b7 Eg har aldri i heile mitt liv høyrt nokon drite gjennom dører og veggar, har du?
TPK Skrevet 26. august 2016 #12 Skrevet 26. august 2016 Haja, uva er problemet? Alle må jo bæsje! Spis svisker hvis du får tak i, så slipper du å sitte og trykke. Og drikk mye vann.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #13 Skrevet 26. august 2016 Eg har aldri i heile mitt liv høyrt nokon drite gjennom dører og veggar, har du? Det er ikke selve dritinga som er problemet regner jeg med... Men alle prompelydene som kan komme noen ganger. Anonymous poster hash: 2a60e...d62
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #14 Skrevet 26. august 2016 Jeg gjør bare nummer 2 hjemme helst. Har angst for å gjøre det på offentlige toaletter, og jeg må bruke avføringspiller for å komme meg på do da. Pleier å time det så tar pillene når jeg skal være hjemme hele dagen. Igår feilet det, så har sittet på jobben og vært dårlig i magen i hele dag. Har vel hatt mer dopause enn jeg har jobbet, og har bare lyst til å gjemme meg Er så flau! Anonymous poster hash: 99a05...412
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #15 Skrevet 26. august 2016 Jeg sliter faktisk med å drite andre steder. Er døv, så hører ikke fisen. Hverken de store eller små. Er så morro å komme ut og se de jeg er på besøk hos gliser mot meg. Anonymous poster hash: e5e23...c47
Syngensang Skrevet 26. august 2016 #16 Skrevet 26. august 2016 Det er ikke selve dritinga som er problemet regner jeg med... Men alle prompelydene som kan komme noen ganger. Anonymous poster hash: 2a60e...d62 Har ikkje høyrt det heller eg altså, viss det kan hjelpe😉. Og eg er 35 år.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #17 Skrevet 27. august 2016 Klarte å drite siste dagen der, fant et gjemt dass. *stolt* Anonymous poster hash: 19a8a...2cb
Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #18 Skrevet 27. august 2016 Mitt triks er dopapir i skåla og dopapir i hånda som du holder inntil rumpa. Da kveler du fiselydene 🙊🙈 (ville dog ikke gjort det om jeg var løs i magen og du ikke vet om det er luft eller noe annet som kommer...) Anonymous poster hash: 4b498...121
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå