Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #1 Skrevet 25. august 2016 Forutsatt at man holder seg i ro så godt det lar seg gjøre? Jeg har nok holdt litt for mye på med håndarbeid, for jeg har begynt å få smerter/ubehag i høyre skulder og nedover armen. Det er ikke veldig vondt og det gir seg om jeg ikke strikker eller syr. Jeg har prøvd å holde meg unna 3-4 dager og har klart det (nesten) helt, for jeg må jo se om det har blitt bedre Hvor lenge må jeg regne med å holde meg borte før jeg kan friskmelde meg? Jeg vil jo ikke på dra meg noe kronisk... Anonymous poster hash: 544bc...929
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #2 Skrevet 25. august 2016 Umulig å si. - kutt alt tilsatt sukker og raske karbohydrater i kosten din (det trigger betennelse) - ta tilskudd med omega3, og gjerne gurkemeie også (betennelsesdempende) - tøy muskulaturen i underarmen Oppsøk behandling om det ikke går over. Anonymous poster hash: 122dd...7ac
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #3 Skrevet 25. august 2016 Jeg har hatt det (av samme grunn) siden mars :-( Ikke strikket siden begynnelsen av april, og to tablettkurer, men ikke blitt kvitt det enda :-( Anonymous poster hash: 4cc46...4d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå