Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #1 Skrevet 25. august 2016 Jenta mi på 12 mnd har alltid vært en utfordring på stellebordet. Først var hun bare vill og helt propell, men for ca 3 mnd siden startet TIDENES kamp Hun har alltid bæsjet oppover, på en måte, så det samler seg liksom mellom kjønnsleppene. Jeg må derfor spre litt for å komme til inni, om dere forstår? Det har gått greit, men nå er hun helt stiv i føttene, og løfter de rett opp. Jeg har ikke sjangs i havet på å komme til verken foran eller bak. Hun er sjelden sår, men da hun for en uke siden var det, var det jo helt krise. Hva gjør jeg? (Hun kan jo ikke alltid bade ved vært skift?) Anonymous poster hash: b5cbb...501
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #2 Skrevet 25. august 2016 Jenta mi på 12 mnd har alltid vært en utfordring på stellebordet. Først var hun bare vill og helt propell, men for ca 3 mnd siden startet TIDENES kamp Hun har alltid bæsjet oppover, på en måte, så det samler seg liksom mellom kjønnsleppene. Jeg må derfor spre litt for å komme til inni, om dere forstår? Det har gått greit, men nå er hun helt stiv i føttene, og løfter de rett opp. Jeg har ikke sjangs i havet på å komme til verken foran eller bak. Hun er sjelden sår, men da hun for en uke siden var det, var det jo helt krise. Hva gjør jeg? (Hun kan jo ikke alltid bade ved vært skift?) Anonymous poster hash: b5cbb...501 Hvert skift, selvsagt. Anonymous poster hash: b5cbb...501
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #3 Skrevet 25. august 2016 Har du prøvd at hun står når du skal vaske henne? Og bøyer seg litt frem over en krakk eller noe. Anonymous poster hash: 13511...8c8
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #4 Skrevet 25. august 2016 Vi har en gutt som er like ille. Jeg pleier å avlede han ved å spørre hva sier kua, katten, hunden osv. Da blir han distrahert, og jeg får vaske. Anonymous poster hash: 39bf3...097
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #5 Skrevet 25. august 2016 Løsningen hos oss ble å sette barnet på kanten av vasken å vaske med lunket vann. H*n lå overhodet ikke i ro ved bæsjebleier og vasking i vasken ble enkleste løsning. Bruker ikke klut eller papir, kun vann. Har et eget håndkle på badet som vi bruker til rumpetørk etterpå. Jeg lot h*n stå oppå toalettet når jeg tok av bleia (holdt selvsagt rundt h*n!), da var h*n opptatt av å trekke ned mens jeg fjernet bleien. Så rett i vasken 😉 Anonymous poster hash: 9ed87...1b8
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #6 Skrevet 25. august 2016 Vi har en gutt som er like ille. Jeg pleier å avlede han ved å spørre hva sier kua, katten, hunden osv. Da blir han distrahert, og jeg får vaske. Anonymous poster hash: 39bf3...097 Hvis du klarer å avlede med slike metoder, så vil jeg ikke kalle det ille.... Min hadde ikke latt seg avlede om jeg hadde stroppa fast ei levende ku i taker over stellebordet. Anonymous poster hash: bc45c...387
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #7 Skrevet 25. august 2016 Mine sto på krakk og lekte med vann fra de kunne stå. Vippet bare ut den ene foten og tørket forfra og bakover. Aldri sår, aldri uvi. Og alle unger elsker vann! Anonymous poster hash: 39b07...36f
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #8 Skrevet 26. august 2016 Min var/er også så ille håpløs på å bli skifta på. Vært sånn siden hun var 6-7 mnd. Løsningen for oss ble å bæsje på potte, lite gris! Anonymous poster hash: 8bc66...b59
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #9 Skrevet 26. august 2016 Jeg har hatt perioder hvor jeg har vasket mine i dusjen. Har tørket det verste med bløt klut først, deretter har jeg holdt den inn i dusjen, og vasket dem. Det har pleid å fungere godt, spesielt ved sår - er vondt akkurat da såra blir bløte for første gang, men så er det mer skånsomt enn klutvask. Spesielt godt har dusjen vært å ha i perioden hvor de spinner rundt og rundt i bæsjen... Anonymous poster hash: 6e4b3...6a4
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #10 Skrevet 26. august 2016 Hvis du klarer å avlede med slike metoder, så vil jeg ikke kalle det ille.... Min hadde ikke latt seg avlede om jeg hadde stroppa fast ei levende ku i taker over stellebordet.Anonymous poster hash: bc45c...387 Hahaha, ser det for meg! Anonymous poster hash: 39bf3...097
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå