Gå til innhold

Reise eller ikke reise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal egentlig reise på weekendtur til utlandet med jobben i morgen tidlig. Typisk nok har minste på 15 mnd blitt syk. Har hatt feber og vært slapp i hele dag. Besteforeldrene har komt langveisfra for å passe henne i morgen, men jeg er veldig i stuss om jeg skal reise eller ikke. Ikke noe gøy å reise fra henne når hun er slik, og ikke noe gøy å være så langt vekke om det ikke skulle gå over. På den andre side kan jo hun være fin igjen i formen i morgen, men det rekker jeg jo ikke vurdere for reiser grytidlig. Har lyst på tur, men vesla kommer selvsagt først! Hva ville du ha gjort i lignende situasjon?

Anonymous poster hash: 8e187...7ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde reist. Hilsen Bad Mom.

Anonymous poster hash: c25d2...59a

Skrevet

Jeg hadde nok ikke klart å reise når hun var så liten men det går mest på mine egne følelser. 😊

Om hun er helt trygg på de som skal passe tenker jeg at hun nok har det fint med de.

Anonymous poster hash: 76190...b2b

Skrevet

Hun har vært mye med besteforeldrene i sommer, så er nok trygg på de, og så vil jo pappa være der resten av helgen. Men så er det bare to uker siden hun startet i barnehagen også, mye nytt der... Så er kanskje ikke helt bra at mamma blir borte da heller...

Har ikke lyst å dra fra henne, men alle sier at jeg bør reise og at det ikke er noe problem. Så fryktelig usikker! Planen nå er å pakke meg helt klar og se an hvordan natta blir...

Hi

Anonymous poster hash: 8e187...7ac

Skrevet

Jeg hadde reist.

Besteforeldre takler litt feber, noe som er brennsikkert å få etter bhgstart.

Hadde reist jeg!

Her har besteforeldre passet med feber opptil flere ganger, de er nå gode omsorgspersoner de også:)

Skrevet

Tror jeg hadde reist. Feber og slapp er nok ikke noen alvorlig sykdom, og går vanligvis fort over. Barnet har det sikkert helt fint med både besteforeldre og pappa, det er bare din samvittighet det går på.

Anonymous poster hash: e043c...344

Skrevet

Jeg hadde reist. Uten tvil, så lenge besteforeldre og far er der.  Hadde nok reist om far var alene også, forresten.

Skrevet

Jeg hadde reist.

Skrevet

Hadde reist!!!

Skrevet

Hadde reist! Hvis både besteforeldre og pappa skal dele på ansvaret så fikser de det nok helt fint 😊

Anonymous poster hash: 71755...d67

Skrevet

Reis! Med både pappa og besteforeldre går det fint.

Anonymous poster hash: edf25...73d

Skrevet

Kommer vel litt an på hvor høy feber det er snakk om. Ved vanlig feber hadde jeg reist 😊

Hadde det derimot vært snakk om opp mot 40, skikkelig slapp, våken om natta og veldig syk, da hadde jeg vurdert å være hjemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...