Gå til innhold

Blir IKKE mett...!!! Kan spise i det uendelige!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg pleier ikke ha det sånn... men de siste måndene har jeg bare ikke fått orgentlig metthetsfølelse. Jeg tuller ikke, kan spise kjempemye uten å merke at sulthetsfølelsen er borte...

Jeg har gått opp 5-6 kilo de siste 2-3 mnd. Ikke rart sånn som jeg spiser.... Magen står og RETT ut.... 

Selv om jeg ikke blir mett, prøver jeg spise små porsjoner ofte heller... men en gang i ny og ne - så bare mååååå jeg kjenne at jeg ikke er sulten i allefall.... 

Spiser fornesten næringsrikt, er nøye med kosten. Kanskje max en is i uka med sukkerinnhold, kanskje litt chips og en gang i uken. Ellers ikke annet usunt. 

SUKK!!!!!!

Anonymous poster hash: a21f9...12c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg opplever det samme.. Mistenker at det skyldes at jeg tar jerntilskudd.

Anonymous poster hash: 848a0...4d2

Skrevet

Så rart - sånn har jeg også hatt det det siste året. Jeg lurte først på om det er fordi jeg har funnet ut at jeg ikke tåler hvete så jeg har lagt om kosten og dermed ikke har hatt så mye løs avføring. Eller så er det at jeg har passert 40... Frustrerende er det i alle fall. Kjenner at alle buksene plutselig strammer. Magen stikker ut og jeg klarer ikke holde meg... spiser og drømmer om hva mer jeg kan spise. Spiser også sunn mat og neste aldri kaker og slikkeri. Har alltid vært slank og ikke lagt på meg... Kjedelig...

Anonymous poster hash: db8cd...404
Skrevet

Jeg hadde det sånn i vår. Var superstresset og hadde aldri ro rundt måltidene. Kunne lett spise 200 gram melkesjokolade etter store mengder sunn middag.

Nå har jeg gjort noe med årsakene til stresset, mediterer, gjør yoga og blir mett etter å ha spist sakte, tygget godt og nytt maten..

Anonymous poster hash: ac3c9...506

Skrevet

Da spiser du feil mat eller for lite mat. På denne bloggen av ernæringsfysiolog Helene Ragnhild står det ett innlegg som omhandler hva en kan gjøre for å holde seg mett: m.heleneragnhild.blogg.no

Anonymous poster hash: 49c70...b4b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...